2014. április 24., csütörtök

Átvészelve, megijedve, átértékelve

Nagyon köszönöm a kommentet drága olvasómnak, a héten felkerül a második rész is.

Remélem mindenki átvészelte a húsvétot és az ezzel járó egyeseknek jó, másoknak ideg őrlő szokásokat. Az én húsvéti ünnepem átlagos volt. Többnyire a konyhában voltam és főztem. Lehangoló tudom...Egyik rokonom alaposan rám ijesztett egy rosszulléttel, hála az égnek azóta jobban van, de én marhára megijedtem és azóta naponta zaklatom telefonon hogy jól van e.

Kicsit átértékeltem a dolgokat, mostanában ezzel a rokonnal is néha tapló voltam, hát a rosszulléte ráébresztett, hogy nem lehetek tuskó (csak azokkal akik valóban megérdemlik!!). A hangulatom azóta is feszült, aludni is szarul alszom.

Szóval nekem elég is volt. Szerencsére a locsolkodás részt már évek óta leszűkítettük a családi körre (úgy kb. 5-6 emberke), ami pont elég. A hosszú évek során sikerült megutáltatni velem ezt a szokást is. Köszönhetően, a már reggel 6-kor oda állító részeg szomszédoknak és ismerősöknek, akik szó szerint az ágyból rángattak ki és locsolták bele a szemembe a büdös kölnijüket :S A nap folyamán be estek az osztály társak is, akik a suliban bunkók voltak, de húsvétkor mindig feltűntek és persze nem fele baráti szeretetből, vagy a hímes tojás miatt. Pia és/vagy pénz reményében...Hahh, no comment!


És még kettőt sem pislogunk, máris itt a május elseje ami szintén hosszú ünnep lesz. Nem számítok nagyon semmire, de örülnék valami értelmesebb programnak.
Hát majd meglátjuk nem ?!
A héten felrakok új fejezetet a másik blogba is!

1 megjegyzés:

  1. Szerintem sincs semmi értelme annak a locsolkodásnak...

    Várom az új részt a másik blogban.

    VálaszTörlés