2014. április 7., hétfő

A mai nap jót hozott :) avagy az emberi dolgok jó oldala

A mai délelőtt bebizonyította, hogy igenis van még keresnivalónk egymás mellett a pasinkkal.
Kicsit sűrű, de annál jobb napban volt részünk.
- Hivatalos ügyek intézése (várni kellett, de el voltunk sokat beszélgettünk)
- Vásárolgatás (ő is, én is utáljuk, de muszáj, nekem lett új nadrágom és cipőm és ő is vett magának cipőt)

- Kapucsínó (finom volt)
- Boros kóla (rég ittam, de kellett már)
- Megint hivatalos ügyek
- Exek és más ismerősök nézegetése közösségi portálokon (csak úgy)
- Szex (ahw igen, igen...ez máris több infó mint amit kellene tudni mi?!)

Kicsit olyan régi idők emlékére nap volt ez. És talán még nincs is minden köztünk veszve.
Örülök. Ennek, meg az új cuccoknak és hogy letudtuk a kötelező hivatalos izéket.

Holnap kaptok a másikba is új részt és elkezdtem írni egy hosszabb novella féleséget, amit hamarosan befejezek (sosem hittem volna) és akkor felrakom ide.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése