2013. december 8., vasárnap

Napjaim

Köszönöm szépen kommentelőmnek, hogy most is írt, mindig örülök ha, hallat magáról :) A buszon történt incidens mára rossz emlék csak, igyekszem nem gondolni rá. Sajnos mindig vannak ilyen emberek, akik jobbnak gondolják magukat mindenkinél és csak a külsőségeket nézik. Akik jó alaposan megbámulnak és egymás bökdösik, hogy nézd már milyen béna a haja/ruhája/hogy néz ki/ stb. meg jól láthatóan az emberen röhögnek.Valószínűleg nem csak rajtam, hanem másokon is.

A péntekem amúgy szarul indult, jó alaposan összevesztem valakivel egy hülye miatt aki a szart kavarta (mert lételemet sajnos). De a napom végülis jól végződött, akaratomon kívül egy buliba csöppentem :)

És a mikulás is meglátogatott. Virgácsot nem kaptam, de annyi édességem van, hogy a cukorkóma és a diabétesz fenyeget :P

Tegnap egy érdekes filmet néztem meg,a címe a Vad gyerek, ajánlom mindenkinek, nem mai alkotás, de elgondolkodtató és megható.

Sikerült lebetegednem. Fáj a fejem, torkom, fülem és elment a hangom is (ennek a pasim tud legjobban örülni, addig sem beszélek). Úgyhogy iszom a teát (pedig nem szeretem) meg szedek mindenféle szopogatós (nem rosszra gondolni) tablettákat.

Jövő héten hozok új részt a másikba. Remélem rajtam kívül mindenki jól van és gyógyteák helyett édességgel tömi magát :)

1 megjegyzés: