2013. december 28., szombat

Karácsony off

Na, ez az ünnep is eltelt. És szerencsére elég pozitívan zárult.
Ehető ételeket főztem !!! Semmi lecsós galuskának látszó krumplipüré stb. Ez már siker az én számomra.
A családi össze jövetelen sem ugrott senki sem egymás torkának. Okés, volt egy kis feszültség, az mindig van, de amúgy minden rendben volt.
Idén nem adták a Reszkessetek betörőket ! Hallelujah...
Adták viszont a Karácsonyi vakációt, amit nagyon szeretek, mert mindig az én családi karácsonyaimra emlékeztet :D
Meg adták a Brian életét és a Gyalog galoppot ami szintúgy nagy kedvencem (a nyúlon túl...)
Ment a töltött káposzta-bejgli-más sütik-rántott hús/hal-pörkölt-kocsonya körforgás kifulladásig (majd januárban ráállok a mérlegre és szerintem dobok is egy hátast).
Találtam pár olvasható meg pár keményen durva ff-t, amivel elütöttem az időt.

Hát nagyjából ennyi. Megvagyok, írogatom a novellákat, némelyik kicsit beteges, ezért hezitálok felrakjam e,de majd kiderül. Egyelőre nincs kész egy sem és a karácsonyt sem akarom ilyenekkel durvítani, értitek. De ami késik, az nem siet :D vagy mi :D
A másik blogomba viszont idén még fogok tenni új részt az biztos.

További szépet mindenkinek, egyetek, pihenjetek, mert ilyenkor azt kell!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése