2013. december 21., szombat

Napi kis bosszúságok és MissneroticS mint konyhai antitalentum

Hohohoóóóóó
???!!!
Hülye vagyok.

Na jó, most komolyan...még pár nap és itt a karácsony. És nálam is jellemző az ünnepek előtti általános káosz. Szerencsére az ajándékok úgy nagyjából megvannak. És a minden napra kijutó kis faszságok, úgy mint kulcs zárba törése, kabátom cipzárjának bekrepálása, mosogató eldugulása etc.
Mindegy leszarom nem érdekel.

A konyhában is ádáz állapotok uralkodnak. Rólam tudni kell, hogy nem vagyok nagyon topon a főzésben. Oké ezt-azt össze ütök ha kell mert hát még sem halhatunk éhen. De a bonyolultabb fogásokat nem merem bevállalni. Olykor még azt is elrontom amit már többször csináltam. Nem vagyok egy Gordon Ramsey na...

Mint pl. ma, ugyanis nokedlit készítettem, ami ízre stimmel, de kinézetre köze nincs az előbb említett ételhez. Akkora csődtömeg vagyok most komolyan. A pasim a fejembe fogja húzni a tányért és jogosan, mert meg is érdemlem.
Pedig karácsonykor főznöm kell. Méghozzá ehetőt és normális kinézetűt.

Na most hallom, ahogy a konyhám gondterhelten nagyot sóhajt.
Tavaly ugyanis kis híján felgyújtottam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése