2013. szeptember 8., vasárnap

Tényállás

Öhm...
- Sikerült olyan emberrel beszélgetnem nem régen, akit úgy tűnt érdekel az életem, wow...ritka jelenség
- A böngészőmet nyugodtan lehetne tetvészőnek nevezni mert olyan lassú és minden szarság után kiírja hogy az oldal nem válaszol. De én válaszolok, a kutyámat sem...
- Felháborító, hogy az Amerikai Mesterszakácsból az a jóképű rocker kinézetű fazon esett ki, Derek, Derrick ilyesmi. Woah,nálam abszolút nem esett volna ki sosem, tudtam volna mit kezdeni vele, nekem főzhetett volna :P :P
- Van egy régi/új blogom, igazából 2010-es és amit már valahova felraktam, de gondoltam míg átvészelem az írói válságot, addig olvashatja akit érdekel. Punk love story féleség. Már fent van az első rész, csak kicsit össze folynak a párbeszédek, tudnám miért, már vagy 6x felraktam, újra csináltam mégis, szóval feladom, de remélem a következő fejezet már nem ilyen nyomorék lesz. Na szóval, akinek van kapacitása olvasni (kommentelni) az ide jöjjön: 
http://rohanniasemmibeveled.blogspot.hu/

1 megjegyzés: