2013. szeptember 11., szerda

Kis csodák és bosszúságok

Az egyik bankban a biztonsági őr azt mondta hogy "hölgyem"... X)

A szupermarketben láttam egy olyan helyes csávót, hogy majdnem elejtettem a bevásárló kosarat *-*. Alapból nem az esetem ez a típus, de ennél a példánynál valahogy minden nagyon a helyén volt...


Kisvároskám ügyintézése enyhén FOS. Nem tudom, miért kell a még úgy ahogy működő dolgokat elbaszni, de míg az egyik helyen 10 percnél tovább nem tartott az adott dokumentum beszerzése, most azt úgy elcseszték, hogy triplájára nőtt a várakozási idő, ellenben az ügyintéző száma szerintem 1 db-ra csökkent :S no komment...

Ma szeptember 11.-e van, 12 éve történt a terror támadás és ma lenne 32 éves az egyik Columbine lövöldöző, Dylan is...

Írtam új bejegyzést a blogomba : 
http://rohanniasemmibeveled.blogspot.hu/

És köszönöm a névtelenemnek azt a kis mosolygós jelet, kedves tőle, de ha van bővebb véleménye azt is kifejtheti nyugodtan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése