2012. november 21., szerda

Piercingek meg cowboy kalap :D

Mostanság a szabad időmet a kiskorú gyilkosokról, lövöldözőkről való olvasás teszi ki (beteg vagyok), már csőlátást és migrént kaptam, de a téma király ! Még vissza térünk rá...
Más, az utcán járva-kelve csodálkozom némely ember öltözködési szokásain. Oké, én sem vagyok a legjobban öltözött egyén a földön. Úgy írnám hogy átlagosan öltözöm, farmer, fekete sportcipő, acélbetkós bakancs, vagy túra bakancs, fekete kabát, szerintem semmi feltűnő (jó voltak korszakaim amikor bitangul elcseszett rongyokat húztam magamra, bele gondolni is fáj...). És nekem ez így jól is van.
Azon már nem akadok annyira ki, ha egy szolid 120 kilós lány bele erőlteti magát egy több számmal kisebb pink (!) répa fazonú gatyóba, vagy mini szoknyába...De ma láttam egy fószert akin piros cowboy kalap volt, fekete suhogós melegítő és veszkó csizma...Hát tutira Texasban érezte magát.
A másik meg...a buszon egy 45 körüli nő szétpiercingelt arccal (!!!!!!!!!komoly). Ha jól számoltam (nem akartam nagyon bámulni) volt neki 5 plusz még mindkét füle végig lőve...Jujujujjjjj....kemény volt...Főleg úgy hogy mindehhez a kinézethez nem bőrszerkó vagy ilyesmi volt társítva hanem tök konszolidált ruhák...Nem nagyon értettem...
Sok(k) volt na...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése