2012. november 15., csütörtök

Hoppá !!!

Ez a nem semmi gyerekek ! Közben rájöttem hogy az előző bejegyzésben említett ff-t 2010-ben könyvben is kiadták!!!!!
Hoppá...hoppácska...wow...
Megjelent könyben baszki. Vagy inkább BAAASZKIIIIIIII.
Olvastam egy véleményt róla ahol azt írják hogy undorító és hogy a főszereplők nem voltak melegek (jó lehet én nem tudom) meg hogy úgy szar ahogy van az egész.
Nekem akkor is bejön. És irigylem a csajt, régebben én is mit nem adtam volna ha valamelyik írásomat kiadják. De azóta a realitás talajára léptem!!!Komolyan...bár azért még reménykedek. Mert....(elől megy a tintahal, utána a kardhal a remény) HAL meg utojára...Jó hagyjuk hülye vagyok:D
Visszatérve a könyvhöz, tiszta kibaszás hogy csak angol nyelven lehet hozzá jutni jó pénzért. Még ha magyar lenne egyre lehet hogy beruháznék, bár az itthoniak letépnék a fejem ha látnák miket olvasok...
Amúgy lehet hogy fordítok belőle részleteket és majd felrakom ide. Nagyon megfogott a sztori.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése