2012. november 8., csütörtök

Oh igen a grunge!!!

Ezt a bejegyzést a fantasztikus fém olvasó szemüvegemben írom (néha eszembe jut, hogy van olyanom is), a látvány leírhatatlan, nem nézek tükörbe :D
Mostanában egyre többször eszembe jutnak a régi dolgok, zenék (biztos mert öregszem hihi). Amikor még kockás inget hordtunk (szivárvány minden színében), amikor még igazi angol nyelvű Music Television ment, normális műsorokkal és zenékkel, amikor az ágyon ugráltunk J.-vel és teljes torokból ordítottuk a Faith no more Easy c. dalát és amikor még miénk volt a világ.
Emlékszem, egy betegségből kifolyólag hosszabb időt kellett otthon töltenem és ezt kihasználva (tanulás helyett) MTV-t lestem meg zenét hallgattam. Wow, micsoda zenék voltak azok. Soundgarden, Smashing pumpkins, Stone Temple Pilots, Pearl Jam (Jeremyyyyyyyyy, de erről egy hosszabb és bővebb bejegyzésben), Live, Alice in Chains stb. Oké a Green Day iránti rajongásom is az MTV-el (és a Bascet Case-vel) kezdődött (és amiből mára nem maradt semmi, de hát nem csodálom mert elég gagyi zenét csinálnak már). Szóval minden ami a zene volt és mindaz ami akkor voltam ahhoz a bizonyos csatornához köthető.
Most már nincs angol nyelvű MTV, csak ilyen magyar de az über ratyi szerintem, a viváról meg nem is szólok gáz (gangnam style WTF). És valahogy elszálltak az évek...De azért még előkapom a régi zenéimet ha máshonnan nem a youtube-ról és ha elkezdődnek a dalok (pl. P.J.- yellow ledbetter, daugther, Soundgarden- fell on black days, STP-Vasoline stb.) akkor kicsit az idő is megáll nekem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése