2023. február 21., kedd

Ezért hát sokkal jobban szeretek sztorikat írni, mint a körülményeimről keseregni

A hétvége unalmas volt-asszem-már nem emlékszem, szóval akkor biztos nem volt akkora nagy szám. Azt tudom, hogy sült húst csináltam, sült krumplit, hagymakarikával, másnap meg chilis babot pasim kedvéért. 
Apám, meg anyám persze hétvégén is veszekedtek és unom már, hogy ebbe engem is bele akarnak rángatni, mert apám felhív, hogy anyám ezt és ezt tette, anyám szintúgy telefonál, hogy apám miket mondott, csinált. Ez tökre lélekromboló és ki akar az amúgy is rövidke hétvégén folyton ezzel törődni?!
Vasárnap reggel láttam, hogy van egy engedélykérésem a messengeren, valami fickó írt rám hajnali háromkor (!!!!), hogy most költözött a városba és a fotóim alapján szimpatikusnak tart, volna e kedvem vele ismerkedni?! Pffff...végignéztem a faszbukkon lévő publikus képeimet és mindegyiken a pasimmal vagyok, szóval nem értem, miért csapott le rám, mint keselyű a három napos dögre. Mit hitt, hogy a pasim az apukám?! Megírtam neki, hogy köszönöm a kedvességét, de van kapcsolatom és ezen nem kívánok változtatni, de neki sok sikert a társkeresésben. Azóta nem írt, de bejelölt fb-n, szóval nem tudom, fogta e az adást teljes mértékben.
Tegnap meg még dilidokihoz is mennem kellett és hétfő reggel jöttem rá, totál elfelejtettem, ráadásul este fél 6-ra volt időpontom, úgy hogy a hely-ről egyenesen oda mentem és addig az ősöknél táboroztam, mert hozzájuk közelebb az orvosi rendelő, mint a lepra külvárosból. Kicsit voltak fenntartásaim, nehogy ott  kecózzon a foltos hiéna mami, de most elhúzott dolgozni és pár napja valami idősebb nőnél takarít pár órában, bár anyám szerint már húzza a száját és valszeg le fog lépni hamarosan.
Anyám megtömött sajtos szendviccsel, meg kariról maradt szaloncukrokkal, mert szerinte sovány vagyok  (nahhhperszeee), kutyáztam is egy kicsit, nagyon cuki a két kiskutya, már nyitva a szemük is.  Ja, közben beugrott a szüleimhez az egyik ismerősük és elpolitizáltak egy ideig, szóval jó volt a hangulat.
A dokimmal is jót csevegtünk, majd áprilisban kell mennem újból. Kérdezte, hogy milyen a kedvem és hát igazából ellennék, ha a family balhék és a csóróság nem vetne árnyékot a mindennapokra. 
Apropó, csóróság, épp az iratokat rendezgettem, mikor kezembe akadt egy egyenlegközlő, a november havi, amúgy sosem olvasom el az egyenlegközlőket, de most átfutottam rajta és rájöttem, hogy nem 2024-ben, hanem 2026-ban telik le a hitelem!
Meg is nyúlt az ábrázatom, ha nem tudunk innen elköltözni (márpedig hogyan tudnánk, mikor mindenhol 2 havi előleget kérnek és az alaphangon is 200 ezer kb.), nekünk kell végig kipörgetni ezt a nyomorék hitelt! Azt is láttam, hogy még mindig milliónn felüli az összeg, amit ki kell fizetni...Ez a neverending story kellően lelombozott.  Főleg, mert még a januári sincs teljesen törlesztve. De hát ez van, ha több a kiadás, mint a bevétel, pedig nem luxusban élünk, mégis nagyon  megviseli a pénztárcámat, meg az idegrendszeremet.
Nézegettem másodállásokat hétvégén, egy ilyen otthon végezhetős tetszene, de csak béna MLM van, vagy chatmodell, ahol meztelenkedni kell, vagy chat moderátor, ami ugyan nem jár vetkőzéssel, de mindenféle perverzeket kell szórakoztatni, amitől rekordidő alatt kiégnék, ráadásul szerintem teljesítménybéres és többnyire éjjel kellene csinálni és éjjel én alszom, már amikor sikerül :S 
Ja, láttam reggel H.-t Larával, szerintem oviba mentek, de nem vett észre. Meg múlt héten beszéltünk is, most jobb passzban van, eddig sokat nyomasztotta, hogy nehezen osztotta be az idejét, meg nem bírt a házimunkával, de most lett neki takarítőnője, aki heti 2x jön és rendet vág a házban, havi 1x meg az üres lakását takarítja, így csillog-villog minden. Azt hiszem, én is alkalmaznék takarítót, ha lenne rá keret, mert annyira nem rajongok a házimelóért, itt ebben a nyomorlyukban kiváltképp nem, mert itt nincs is látszatja, az albérletekben, ahol eddig éltem, végső soron szerettem takarítani, itt egy komplett kínszenvedés és kb naponta lehetne, mert undorító földszint és minden retek bekerül. 
És a youtube bedobta ezt a gyöngyszemet, ami kb.egész nap a fejemben motoszkál (HELP).LOLLOLLOL...XD súlyos.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése