2023. február 25., szombat

Balfékek közt

Csodás, esős szombatra ébredtünk. De azért szép hétvégét mindenkinek! Szerencse, hogy ma nem kell sehova sem mennem, így elkerülhetem a megázást. 
Pasim dolgozik ma is, hála égnek most bejött egy nagyobb munka és hátha az anyagi káosz is kicsit jobb lesz.
A hét amúgy eltelt agyfaszságok nélkül nagyjából. 
Mondjuk csütörtökön felcsesződtem kicsit, hogy mennyi gyökér van a hely-en. Egy kis segítségre szorultam volna, lemaradtam egy agytágitásról, ami viszont fontos lett volna, szóltam az egyik csajnak, hogy küldje már át azt a pár sort jegyzetben, hogy tudjam miről van szó. "Persze mindjárt küldöm" jött a felelet hozzá smiley is volt csatolva, de aztán nem történt semmi. 
Két óra múlva ráirtam, hogy dobja már át légyszíves, kb. fél perc, de arra még reakció sem jött. 
Tegnap reggel még megpróbáltam szépen kérni, arra pedig délután egy ingerült "jó majd küldöm, ha délután hazaértem és ha ráérek" volt a válasz. De ezek szerint nem ért haza a csaj azóta sem :S szegény jó messze lakhat (cinikus ikonok). El is engedtem az egészet, mármint hogy tőle én segítséget kapok. 
Pedig én mindig segítettem neki is, meg a kis barátnőjének is két hétig minden nap, mert nagyon nem értett semmit. De a barátnővel is megjártam mert anno ő is ugyanezt játszotta le velem és 3 napra bevágott a hintába, hogy küldi a jegyzetet, de közben fészen láttam bulizott, meg miegymás így sosem jött el az a perc. Nyilván nem vagyunk barátnők, köszönőviszony van és ennyi, de a főnök is mindig azt mondja, segítsük egymást. Hát ez nem nagyon akar összejönni az ő irányukból. Végül egy harmadik csaj volt olyan kedves, hogy 20 mp alatt messengeren átküldte az infókat. 
Egyre trébb lesz a hely :S a Mufurc arcú nőt is láttam, már elköltöztek a környékről állítólag vissza a vidéki hazukba, mert nem tudták fizetni az albérletet. Mondjuk abszolút nem is hiányzik, míg erre laktak gyakran belebotlottam. Amúgy új haja van, ami nagyon rövid és tűzpiros es nem áll jól neki, úgy néz ki, mint egy pasi. De legalább neki befogta a haját a festék. Nem is  kicsit. 
Én most világosabb hajszinre vágyom, szemezek a sötétszőkével, nyilván olyan színű úgy sem lesz a sörényem, de ha 2 árnyalattal világosabbá teszi mar örülök.
Tegnap még beugrottam délután az ősökhöz, de csak anyám volt otthon, meg persze a macska és a kutyák, Lexy és a két picur. Kevés az anyakutya teje, így tápozni kell őket napi néhányszor. 
Később még a pasimhoz is elmentem, vittem neki sport szeletet, mert tudtam hogy sokáig dolgozik. Pont ott volt valami haverja, aki szerszámot hozott neki és be is szólt, hogy mi van, jöttem pasimat ellenőrizni? Hahaha kis vicces, kapja be. 
Ezért nem bírom a pasim haverjait, mert nagy részük ilyen :S másik részüket meg nem ismerem, de jobb is így.
Estére filmezés volt tervben, de mindketten viszonylag hamar elaludtunk, na talán majd ma.  Addig meg főzök, mosok egy kört, délután meg írnám a sztorimat. 
Úgyhogy most kalandra fel, ki is mászok az ágyból és kitalálom, mi legyen az ebéd.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése