2022. április 17., vasárnap

Húsvét 2022, avagy egy álom, egy bolond, egy madár, egy telefonálás, na és a sonka

Olyan jót álmodtam! Vagy inkább érdekeset. Valami gazdag nő voltam, aki nyaralni ment és egy fickóval összemelegedett, aki leste minden kívánságát. Arra emlékszem, hogy azt mondta szerelmetes hangon és csillogó szemmel, hogy akármi történjék, ő mindig szeretni fog....és akkor jön és pofán csap a valóság, mert felébredtem arra, hogy sötét van, korán van és pasim éppen pénzt vesz ki a dobozból, ami nem baj, csak ne stikába csinálja már, mert kell a kicseszett bankba, meg ilyenek és tudnom kéne hol tartok. Szóval gyorsan elillant a romantika, szia realitás és ennyit erről. 
Pasim meg mindig nem hívta fel a laptopos gyereket, így kitudja, mikor lesz a dologból valami. Viszont egyfolytában csavarog, tegnap is csak fél napot lógott egy barátjánal.
Ja péntek este meg úgy jött haza, hogy másnap kerti partira vagyunk hivatalosak! Mármint ő, meg én! Egyből rosszul is lettem, mert semmi kedvem nem volt az ismeretlen haverjaihoz, meg szerintem még hideg van éjszakáig kint ülni a szabadban. Szerencsére szombaton esett az eső, így a program elmaradt. Nem is nagyon bántam. 
Nem mintha rohadtul jól szórakoznék itthon, full unalom van, plusz szokásos főzés, mosás körök. Semmi húsvéti hangulat. De ma már neki látok megcsinálni a sonkát. 
Ja láttam félig a Szökés a bolondok házából c. filmet, sajnos pasim átkapcsolt, pedig engem érdekelt volna a vége, szeretem Christina Ricci-t, szerintem jó színész. Ezen kívül természetfilmek mennek, na meg Csupasz túlélők, Id dokuk, ja és Vera a megszállott nyomozó, meg Colombo. Hát én így húsvétolok. 
Írtam húsvéti üdvözletet J.-nek, A.-nak, Á.-nak, H.-nak és K.-nak is, de csak A. meg K. írt vissza :/
Ja mégsem, mert a matricás srác írt a messengeren és volt egy engedélykeresem is. Megnyitottam, erre valami ismeretlen János nevű faszi írta hogy SZIA SZÉTVÁGLAK. Ezt vagy 4x. Mondom mivan? És éppen kezdtem volna választ írni, hogy anyádat, azt vágd szét, mikor leesett, hogy akár azt is írhatta, hogy szép vagy :D csak ugye ez a hülye automata korrekt neki se a barátja. Ezen nevetgéltem egy darabig, meg azon is, hogy szépnek tart.  Persze, lehet hogy egy pszichopata, aki tényleg azt írta, hogy szétváglak. Mindegy, letiltottam. 
Pasimnak meg este volt egy nem fogadott hívása, amitől elfogott a stressz, mert ismerősnek tűnt, mintha már valami ribi kapcsán ezt a számot láttam vokna. Szóval visszahivtam és először nem vette fel, majd rá 10 percre már igen és egy részeg hangú pasi szólt bele, rögtön leraktam, aztán beugrott, hogy nem tiltottam a számomat én ökör, így gyorsan feketelistára tettem a számot, nehogy visszahívjon. Asszem ki kéne kapcsolom a paranoia gombot.
Amúgy rájöttem arra is-orvosi rovatunk következik-, hogy orrsövény ferdülésem van, alulról lehet is látni, meg sokat dugul. De a műtét állítólag egy inkvizíció, így tuti kihagyom. 
Anyamék meg kaptak egy papagájt egy hétre megőrzésre. Valami ismerősük elutazott és rájuk hagyta a kismadarat. Anyám küldött róla képet, irtó cuki. Én is már régóta gondolkodom a tekim mellé egy új kisállat beszerzésén, de pasim leszavazta az óriás csigát és a fehér patkányt is, nem értem miért. Viszont a papagájjal semmi baja, neki is volt, meg anno nekem is. Imádtam! 
Na, majd meglátjuk. 
És így a végére két kép, ami jellemzi az én idei húsvétomat (by: Apafia fb oldal).
Szétváglak János xD





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése