2022. április 10., vasárnap

BSoD

Sajnos utolérte a laptopomat, pedig reméltem, hogy nem lesz ilyen sosem, mert vigyáztam rá. Pár hete már vacakolgatott, de eddig mindig ki tudtam hozni belőle. Most már nem, ráadásul elkezdtem valami videó alapján "megjavitani" és rosszabb lett, mint volt. Tudom, idióta vagyok, rájöttem. Itt már csak a piócás ember segíthet, illetve egy számitástechnikus. Aki újra telepíti az egészet,vagy ilyenek. Eléggé elszomorodtam, nagyon szerettem a laptopomat, az hogy leülhettem elé, egy jó pontot jelentett a valósággal szemben. Itt minden megvolt, a kedvenc zenéit, szép képek gyűjteménye írásaim. Azok is mentek a levesbe most. A legtöbb már fent van valahol szerencsére, de másfél rész vázlat a legutóbbi történetből, na meg pl. a Still breathing cselekménye vázlatosan végig, meg pár elkezdett, de soha be nem fejezett írás szerintem örökre eltűnt, mert én hülye, mindig csak húztam-halasztottam, hogy máshova is felrakjam pont ilyen esetekre.
Hát így jártam. És most csak tableten, vagy mobilon tudok írni, azon meg egy hosszabb írás létrehozása az okádék érintőkepernyővel jó nagy kihívás lesz. 
Nem is akarok erre gondolni. 
A hétvége amúgy ettől az idegbajtól függetlenül egyhangú volt, az eső is esett. Pasim csavargott, én meg főztem és ma is azt kellene, állhatok a tűzhely mellett, mert sült húst csinálok. Mekkora öröm...
Ja, pénteken beugrottam az ősökhöz, de még mindig felújítanak. A ház belül már tip-top, most a terasz van soron, kerítést festenek, nemrég helyezték be az új ablakokat és jövő héten jön az új ajtó is. Apám tiszta ideg, folyton üvölt és szerencse, hogy el kellett mennie, mert azt gondoltam magamban, ha ő marad, én húzok el. Nagyon frusztráló a folytonos emelt hangnem. Mikor gyerek voltam is ez ment, de már jó ideje, hogy nem otthon lakom és elszoktam ettől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése