2022. április 14., csütörtök

Hiányzik laptopom, meg sok más is

Pl. a régi albérletünk, majdnem minden reggel ott megyek el a ház előtt és vágyakozva nézek fel az egykori erkélyünkre. Kár, hogy nem tudatosult akkoriban bennem, milyen szerencsés is vagyok, hogy ott élhetek, mert ami most van, az a gödör sötét és hideg legalja. 
Annyira idegesít, hogy nem tudok írni hosszabban, mikor kedvem, vagy időm lenne hozzá. Ez a mobilos pötyögős, kicseszett automata javítás nagyon nem az én világom és elveszi mindentől a kedvemet. 
Elvileg pasim ma beszél valami számteches haverral, hogy nézzen már rá a gépre. De pontosabbat nem tudok. Meg amúgy is para, hogy ha pl. adatmentést kérek, akkor látni fogja, miket írtam? Mondjuk, gondolom nem túlzottan érdekli, de akkor is, ez gáz. Ja, meg fotóim is vannak, bár egyik sem kompromittáló. Jó lenne mindent visszakapnom, de inkább túl sok reményt nem fűzök ehhez. Már annak is örülnék, ha újra működne a masina. 
Ma csak fél napot kellett a hely-en lenni. Úgy terveztem, délután nőgyógyászati vizsgálatra megyek, "essünk túl rajta" alapon, de nem bírtam elérni a dokit, aztán a sokadik hívás követően megláttam, hogy a honlapján ki van írva, a héten nem rendel. Úgyhogy ezt a dolgot jegelem és inkább belevetem magam a húsvéti készülődésbe. Lesz sonka, tojás, torma és társaik. Vendégek  nem jönnek, esetleg apám locsol meg, vagy húgom pasija, na meg az én pasim. Remélem, nem hideg vízzel, mert szokott olyat is. 
Húsvéti hangulatú álmom volt, mindenféle cuki kisnyúllal.
Fb-n láttam hogy egyik ismerős Mallorcán húsvétozik, öhmmm...és J. kishúgát E.-t is láttam, aki már nem is olyan kicsike, 16 éves lesz és van már barátja is, aki szerintem úgy néz ki, mint the kid Laroi :D
Belevágtam a hajamba, jó rövid lett, igy legalább nem tart egy óráig, míg megszáritom.
Amúgy annyira nem történik semmi, hogy nem is tudok mit írni. 
Szóval, minden egyéb kommentár helyett, boldog nyuszit mindenkinek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése