2021. szeptember 23., csütörtök

Fenékig! Vagyis fenéket.

Azt álmodtam, hogy buliztam a családommal, a pasim is ott volt, az ősök is, a húgom meg már részeg volt. Leültem egy asztalhoz és kikértem néhány rövidet (oooOOOHHHhhh), és amikor bele akartam inni, megszólalt az ébresztés :( Ilyen béna is csak én lehetek, hogy még álmomban sem tudok lerészegedni, pedig biztos a másnaposság is tűrhetőbb lett volna az álmok világában.
Amúgy nem hiányzik az ivás, úgyhogy nem tudom, miért álmodom ilyeneket :D
Biztos a sok durva dolog miatt, amiket itt a neten össze olvasok, köszönet érte a Wattpadnak és az Archive-nak :/
Komolyan, néha már domestosos-hypós vízzel akarok szemmosást csinálni, aztán kihúzni az internet kábelt, hogy soha, de soha ne lássak ilyeneket.
Beteg a világ, ne szépítsük és sok a beteg gondolat szerte-szét, pedig én nem is az a fajta vagyok, aki úgy mindenen megbotránkozik, vagyis igyekszem nem olyan lenni.
És amikor ezek az érzések elmúlnak elém kerül pl. a Gerontophilia c. film trailere...Ami arról szól igen, amit a címe sugall...
Oh, fuckkkk......
NONONONOOOOO....hagyjuk is...
Amúgy én is írok, most is , és yea, az is noooooooo kategória talán olykor, de nem ennyire.
A hét átlagos, itt az ősz, egyik nap megáztam és közeleg a szülinapom. A pasimnak megint nem sikerült belőni a dátumot, elakadt, hogy 27.-e, vagy...itt gyorsan közbevágtam, mielőtt megint rávágja az exe születésnek napját :/
Nem tervezek nagy partit, de anyáméktól kapok egy tortát, mint minden évben. Hogy pasim mit vesz, az rejtély, de nem szokta megbonyolítani, illatszer és vagy édesség, néha egy-egy cserepes növény, de nem is igazán vágyom drága ajándékokra. Azért egy étteremlátogatásnak örülnék, de szerintem az majd az ő szülinapján lesz esedékes, novemberben.
Annyira nem tudok mit írni, semmi érdekes nem történik velem, meg gyászosan lassú a netem is :/ Úgyhogy inkább zenéljünk, az jobb mindenkinek :P
(de azért a youtube reklámok bekaphatják, hallgatnám a kedvenc zenéimet és betosznak egy vakcinainfós vagy választásos kampányt, persze full hangerőn, R.I.P. hallásom ugye)


6 megjegyzés: