2021. szeptember 8., szerda

Észrevétlen

Éreztétek már magatokat úgy, mintha láthatatlanok lennétek? Pár napja pont ilyen "élményben" volt részem. Kezdődött az utcán, ahol egy régi ismerősre ráköszöntem, de észre sem vett, aztán folytatódott a hely-en, ahová belépve, szép hangosan üdvözöltem a portást, aki viszont még a fejét sem fordította arra :/ A koronát az egész "nem köszönök napra" pedig R. rakta fel.
Álltunk a folyosón I., meg én, mikor is arra libegett R. és elmaradhatatlan, egy személyes sleppje T. (ugye ők már együtt mennek mindenfele), vihorászva, sugdolózva. Nem dobtak fel a jelenlétükkel, de azért köszöntem, a  tiszteletet adjuk már meg, viszont ő csak vigyorgott rám, mint a vadalma :O azt is csak úgy előttem elsétálva.
I. mondta is, hogy nem nagyon kedveli ezt az új R.-t és hogy véleménye szerint T. van rá rossz hatással.
Hát fene tudja, csak megrántottam a vállam, annyira nem érdekelt a dolog. R. viszont nem volt ennyire békés, mert este rám írt messengeren,hogy mi bajom van  nekem, miért nem köszöntem neki. Kb. számonkért. Erre írtam, hogy én köszöntem (ellentétben vele ugye, mert a képembe röhögést nem tudom köszönésnek venni), de ő nagyon el volt foglalva T.-vel és valószínű, nem hallotta,vagy T. vette rá, hogy ignoráljon minket I.-vel és úgy grasszáljanak el előttünk, mint két tizenéves hülyepicsa. R. ezen még témázott egy darabig, hogy ő akkor sem hallotta a köszönésemet, de én meg az ő felháborodásával nem tudtam mit kezdeni, úgyhogy ez annyiban is maradt.
Viszont a jealousy engine a héten bepöccent és működésbe lépett, nem is én lennék ugye :/
Szóval korán reggel pasimmal baktattunk ki a buszmegbe, áll már ott pár nő cigizgetve. Mondja is pasi, hogy ja hát egyikük a Hajnika, itt dolgozik a környéken és néha leült az asztalukhoz, aminél a haverjaival iszogattak, meg olykor megcsiklandozza, összeborzolja a haját-már ez a Hajnika nevű kis vicceskedő spiné a pasimét-satöbbi. Akkorra már a mosolyom sem volt őszinte. WTF??? Eleve Hajnikázza...engem sosem becézgetett, na mindegy. Méregettem is a nőt lenézően, az is rám nézett párszor, gondolom, levette hogy ki lehetek. Lenne pár ötletem, kinek a haját borzolgassa ez a bicccs :/
Amúgy a csaj egy az egyben Tinimami, plusz 10 év, mínusz 2 fog, de a többi stimm. De hogy pasim minek áll le vele, az érdekes kérdés. Nem is akarok belebonyolódni.
Álmos vagyok, mert szarul alszom, most is már hajnali 4-től csak forgolódtam :( Viszont a buszon kellemes meglepetés ért! Összefutottam N.-el!!!!!Még nem költözött el, mert valami gebasz van a vidéki házzal, így ő decemberig még a városban marad, azt mondta, minél tovább van a városban, annál nehezebb lesz majd neki az Isten háta mögé cuccolnia, ráadásként arra munka sem nagyon van. Dumálgattunk erről-arról, R. is szóba került, ő is ugyanazt mondta, mint I., hogy T. nagyon elviszi R.-t a rossz irányba. De hát ez R. választása, ő lát valamit T.-ben :/ Azt mondjuk, mindketten észrevettük N.-el, hogy R. gyakran pénzeli T.-t...fura barátság ez, bár R. ilyen, mikor még jóban voltunk, én is kaptam tőle néhány ruhát.
Az internetes írogatóimat likvidáltam, az egykori munkatárs srác nem ír, lehet talált magának mást, akinek lökheti ezt a sok süketséget, a másikat viszont nekem kellett tiltanom, mert tuti hogy elmebeteg volt, ijesztő és bizarr dolgokat írt, hogy szüljek már neki gyereket, akit majd ő nevel fel, és hogy pasimnak erről nem is kellene tudnia (azt hogy?!nem is lenne feltűnő egy 9 hónapos terhes has, OMG biosz egyes, ülj le fiam!), meg szökjek meg vele, vagy feküdjünk le csak egyszer, meg más baromságot. Persze ezekre már nem reagáltam, erre sértegetni kezdett, ezzel pedig megvette a jegyét az örökre tiltalak a francba végállomásra. Nincs idegzetem ilyesmikre.
Nagyon nem, mert még mindig csak szerda van :(




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése