2021. május 6., csütörtök

Ready, set...NOOOOOOOOOOO!!!!!!

Hiányzik a D. lovers írása :( :( :( 
És más dolgok is hamarosan hiányozni fognak, mert...baljós zene tamdamdam...
Ahh, most komolyan hétfőn újrakezdődik minden???
Menni kell a hely-re? 
Kajak????
Nemár....
Pedig nagyon úgy néz ki, hogy ez lesz, olyan 95%.
Nem akarom!
Én erre még nem készültem fel!!!
Nem és nem és nem!!!
De persze, akárhogy hőzöngök itt, úgyis menni kell, a többség megszavazta, meg hát örüljek hogy eddig itthon maradhattam és csak 10.-től "élvezhetem" a gyönyörű koránkelést, a csodás tömegközlekedést, a buszmegben állva automatás kávézást, hogy hiányzott ez már!!!Ja, nem rohadtul nem!
J.-ék kerti partija nem volt rossz. Az idő kegyes volt hozzánk. A kaják jók voltak. Pasim berúgott, na de mit vártunk?
Voltunk jó sokan, nem is ismertem mindenkit, meg kedvem sem volt most nagyon a beszélgetésekhez, de nem akartam paraszt lenni, így felvettem az ál jókedvet és ha kérdeztek, persze válaszoltam. Amúgy meg elücsörögtem a székemen, kipróbálva mindenféle gyümölcsös sört (pl. mangós, gyömbéres). De azért néha belém villant, hogy milyen jó ezeknek az embereknek, hazamennek és minden happy, én meg hazamegyek és intézem az orvosi dolgokat, konzilium, műtét, utazás. Néha azért nem könnyű pozitívnak maradni. Így az online melóba a végére amúgy sikeresen belefásultam (vagy elkényelmesedtem) és nehezen akarózott bármibe is belekezdenem reggel 9 előtt, ezért volt, hogy még fél 4-kor is a munkával kínlódtam. Na, ezt azért már előre visszasírom, mert olyan a home office, amilyen, de akkor is a magam ura vagyok bizonyos szempontból. A reggeli normális felkelések és kávéivás emberi módra azért visszaadta a hitemet abban, hogy a reggelek lehetnek jobbak is. Biztos lesz némi késztetésem, hogy ne küldjek mindenkit el a bús picsába. R.-hez egyáltalán nincs most kedvem, miután olyan fölényesen beszélt velem a telefonban legutóbb. Néha olyan érzésem van, hogy csak azért telefonál, hogy vagy hencegjen, neki milyen jó, vagy mert szétunja magát a luxus viskójában.
Azóta már hívott egyszer, de nem vettem fel, elég lesz nekem jövő héttől. 
Szóval, úgy néz ki, valóban indul a gyötrelem hurrááááá X(
Z.-nek sem írtam napok óta, de ha fellépek a messengerre csak azt látom, hogy 5 oldalnak megfelelő litániát ír arról a fickóról, aki bejön neki, nem ismerem a hapsit, annyit tudok, hogy gazdag és nős. Z. meg csak róla tud mostanság írni *-* 
A. is előkerült és azt írta, ha majd szabin lesz, találkozhatunk. Oké, felőlem...
Össze kell szednem magam, mielőtt végtelenül eluralkodik rajtam az ember-utálat :/
Május 17.-re van időpontom a spéci dokihoz, ehhez 2,5-3 órát kell utaznom, elvileg apám, vagy húgom pasija elvisz, busszal, vagy vonattal nem érnék oda a megadott időre, az átszállások és csatlakozások miatt. Remélem, az orvos ott mondja, hogy nyugodjak meg és igazán várhat a műtét még pár hetet. Ez lenne az ideális, mert akkor továbbra is mehetnék a helyi kórházba, de ha műteni akar, akkor be kell rendezkednem a sok-sok utazáshoz, amihez nincs kedvem. Utazgatni imádok, cél nélkül, meg jókedvűen, ha az ember kórházba megy több megyével arrébb, az nem olyan buli.
Ja és fáj a torkom, köhögök, meg ilyen asztma jellegű tüneteim vannak 2 napja :O Ugye, a koronavírust nem lehet két havonta elkapni? Ugye???
Épp elég volt belőle, az idióta + kovidtesztjeim miatti szívás még most is lehangol. Pasim sincs a topon, rondán köhög, meg fáradt, mint a kutya, van hogy este 8-kor már alszik. Remélem, ő sem koronás. Az oltásról egyelőre letett, lehet, hogy a végén kötelezővé teszik az egész országnak :/ akár akarjuk, akár nem.
Tegnap éjjel meg alvás helyett azt gondoltam, a lomtárnak használt fél szobából csinálhatnánk nappalit, vagy étkezőt vagy ilyesmit. Már el is képzelem, hogy pasim szerszámai helyett, barátságos laminált padló, kellemesre festett fal, polcok és egy asztal lenne ott székekkel. Csak meg kellene csináltatni a fűtést, mert az rossz, ja meg a villanyt, mert az minden átmenet nélkül felkapcsolás után kialszik és nem a körte hibája, mert azt már kicseréltük. 
Aztán végül elaludtam és mikor felébredtem, rájöttem, hogy nincs egy vasam sem erre :( zokogó ikonok.
És nagy üdvözlet annak, aki egy rakás régi bejegyzésemet olvasta :* 



5 megjegyzés:

  1. Remélem, hogy jó híreket kapsz majd a másik orvostól.. amúgy sajnos el lehet kapni ezt a covidot akárhányszor, szóval ez a köhögés még lehet az is.
    az, meg hogy mindenki megy haza és otthon happy az élete, ez szerintem nincs így, mindenkinek vannak problémái. csak nem kötik a másik orrára:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jókívánságokat, hát én is remélem :) Az viszont szomorú lenne, ha megint kovidos lennék, egyszer is elég volt, jó tudom, ez nem kivánságműsor.
      Persze, valószínűleg igazad van, mindenkinek van valami az életben, ami nehézséget okoz, csak nem reklámozza, én sem tettem.

      Törlés
  2. Szia, lebuktam :-)
    Nagy lelkesedéssel vetettem magam az olvasásba, de annyira rengeteg
    :-)
    szeretném folytatni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy olvasol és igen, tudom, sok és szerintem fárasztó is :)

      Törlés
    2. nem, én nem így gondoltam, hanem, hogy sok a behoznivalóm.
      :-)

      Törlés