2019. szeptember 16., hétfő

Social média, családi tényállások, meg a pasim is cserben hagy

A fej nekem, mikor látom, hogy az egyik bejegyzésem alá odakommentelt A., Sz., na meg az egyik exem, plusz R. is lájkolta :D
Plusz a régi wattpadomon bejelölt egy Sid Vicious nevű felhasználó (hell yeah). Cool *-*
Megtaláltam egy fanfictionom,amihez 2016 óta nem írtam és azzal baszkódtam, annak ellenére hogy soha nem fogom felrakni, mert túl gáz, de elvoltam vele, csak tudnám minek??? (Inkább csinálnám az új Still breathing részt...)
A hétvége amúgy tré volt, a pasim egész szombaton a barátaival pasis programozott, én meg főztem és megnéztem néhány filmet, Carla új élete (szerintem aranyos), Dirty dancing (tudom...megagigaübergáz), meg valami Vérszomjas bosszúvágy-de lehet nem ez volt a pontos címe-ami meg elég érdekes film volt.
Vasárnap az őseim kitalálták, hogy röffenjünk már össze egy kis hús sütésre. Nem voltam annyira feldobva, vasárnap már nem annyira jó ilyen programokat csinálni, plusz pasim közölte, hogy ő nem jön, mert egyrészt fáradt, másrészt meg nincs jóban apámmal és akkor meg minek. Helyette egész nap csavargott-gondolom-mert én viszont mentem, pedig engem is felcsesztek, az egész nem jól indult és végsősoron nem is volt jó.
Oké, az idő szép volt, a kaja meg finom, de apámnak nem nagyon volt sok kedves szava hozzám. És ehhez hozzájárult, hogy ugye drága párom nem jelent meg, hiába kértem. Azt is mondta, hogy majd megnézhetjük, hogy fog nekünk segíteni. Ez meg rosszul esett nekem, mert tuti hogy a ház ügyre gondolt és szívás hogy a pasim gyíksága miatt én szopok mint a torkosborz.
Szóval alig vártam, hogy hazaérjek, de pasim éppen akkor indult el haverkázni és este 8-ig nem is láttam ismét, akkor is ő volt felháborodva, mikor megjegyeztem, hogy azért eljöhetett volna...Azóta sem tárgyalunk.

Ez csodálatos. Tényleg.

2 megjegyzés:

  1. Nem tudtam a bloggeremmel irni, szoval most nevtelenul kell�� szoval en mar regota olvaslak es tobbszor is felmerult bennem ez a kerdes amikor a baratodrol irsz, hogy vajon miert ilyen? Illetve ha ennyire nem tetszik, akkor miert nem hagyod ott? Ez nem biztos hogy jo hosszutavon neked, nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy olvasol és hát igen, a kérdés az teljesen jogos. Hogy miért ilyen? Ezt már tőle is kérdeztem, meg magamtól is, néha teljesen máshogy gondolkodunk és tervezünk dolgokat, meg neki van egy baráti köre, ami nem mindig ad jó tanácsokat (félre értés ne essék, van egy csomó barátja, akiket szeretek, de sajnos van pár, aki egy normális élet ellen hangolja, vagy hogy írjam). Amúgy volt már sokszor úgy, hogy külön megyünk, de még mindig együtt vagyunk *-*
      Meg hát azért voltak-vannak-szép pillanataink.

      Törlés