2019. június 19., szerda

A világ ízek nélkül, de a múlt seggfejeivel megszórva

Bedöglött a tv-nk, ha jól számolom, negyedjére :( A szerelő a második eset után megmondta, hogy a tv örökké ezt fogja velünk játszani, már hogy elromlik, de apám ragaszkodott az újbóli megjavíttatáshoz. Hát kár volt, most már tuti nem érdekel, többször nem foglalkozom vele, veszek másikat.
Tegnap este láttam, hogy valami szomorú életűek éppen ebbe a társasházba költözködnek befelé, kérdeztem is a pasimat, ne menjünk ki, részvétet nyilvánítani?:/
Azt hiszem, idén én vehetem át a "nyár legnagyobb lúzere, aki képes megfázni negyven fokban" megtisztelő  címet.
Köszönöm, köszönöm. Persze, nem csak én tettem ezért, hanem a hőség, a klímák egyes helyeken, meg az, hogy utálok elmenni a háziorvoshoz a másfél-két órás kis várakozások miatt.
Arcüreg gyulladásom van. Úgy hiszem. Ha lehajolok, szétszakad a homlokom meg a fogam, az arcom, brutál náthám is van, és tüdőbajosan köhögök.
Kezelem házi szerekkel, inhalálás, torokferőtlenítő tabletták, orrcsepp, de egyelőre nem igazán múlik, vagy ha jobb is, nagyon lassan. Már egy hete kb., hogy semmilyen ízt és illatot nem érzek. Hát kihívás a főzés így, mondhatni zsákbamacska, vagy jó lesz, vagy nem XD mondjuk, nekem mindegy, mert úgysem érzem XD
A. megtalált a minap és megint az osztálytalálkozós hülyeségeivel nyomasztott. Már hogy lassan összeáll a dolog és hogy akkor menjek én is el vele, mert milyen jó muri lesz. És hogy őt igenis érdekli, mi történt a többiekkel az évek alatt.
Én valahol a faszt se érdekel és a kurvára nem izgat között ingadozok.
Írtam is neki, hogy engem ez még mindig nem hoz lázba, nem szerettem azt az osztályt, ment a szemétkedés keményen, volt pár egyén, aki Istennek képzelte magát, megalázott tanulókat ilyen-olyan formában. Engem még ballagás után is trágár és késő esti telefonhívásokkal zaklatott két címeres ribi, K. és Cs., szóval egyáltalán nem foglalkoztat, ezek az egyének, mihez kezdtek magukkal az iskola befejeztével.
Plusz ugye aputest (a fíííííreg) exem is az osztály tagja volt, na rá meg aztán végképp nem vagyok kíváncsi.
Oké, voltak normális csajok, Á., B., a másik B., vagy fiúk Z., G., vagy T., akikkel eldumálgattunk, de kitudja, ők mennek e egyáltalán, meg tényleg ez már évekkel ezelőtt volt, azóta bárki bármilyen irányban változhatott.
A. viszont a jó égnek nem értette meg, hogy nem igazán van olyan indok, ami miatt én piázgassak ezekkel a seggfejekkel, akik azért nem válogattak a rohadék eszközeikben és sajnos, iskolatársak lévén kötelező volt ezzel együtt élni. De amint az ember lerázta magáról a sulis kötelezettségeket, onnantól szereti maga megválogatni, kivel tartja a kapcsolatot és nyilván a mérleg olyan emberek felé billen, akikkel jól is érzi magát. Legalábbis én így vagyok ezzel. 

Én nem tudok így felejteni, A.-t is szívatták, de őt ezekszerint nem zavarja a múlt. Engem igen, nem tölt el jó érzésekkel, így passzolom ezt a szart. Menjen, akinek hat anyja van.
A. azt mondta, hogy meg fogom bánni. Haha, aligha. Azt bánnám, ha mennék. De ő ezen megsértődött és hiába írtam neki, hogy enélkül a baromság nélkül is tudunk találkozni a nyáron, arra már nem volt ilyen lelkes és rögtön kereste a kifogásokat, hogy miért nem ér rá :S
Utána rájöttem, hogy miért akar ennyire A. menni a találkozóra. Hát volt egy srác, akivel volt valami kis kalandjuk még egyik tanévben, utána a gyerek a köszönését sem fogadta *-* Na, gondolom, abban bízik, hogy ez a tag is feltűnik ott (amúgy kötve hiszem), meg volt egy másik fickó, ilyen nagydarab, sunyi, csendes, pszichopata fajta, mindig bamba tekintettel bámulta A.-t, aki gyanította, hogy titokban szerelmes belé és egyszer névtelen levelet is kapott feltehetően tőle, de soha egy mondatot nem beszéltek egymással, pedig ugye egy osztályba jártak. Lehet, ez a csávó is benne van már a kalapban.
Lehet, A. már bárkivel elmenne, csak hogy nőnek érezze magát, vagy nem tudom. De ezekszerint a két meglévő pasija mellé még be akar újítani legalább egyet...
Hát ja, ez elég gáz.
És végre itt a kicsit konszolidáltabb nyár, nem is bánom, bár attól félek, megint jön majd a 38 fok *-* :O
És nemsokára hozom a sztorim új részét.

További jó nyarat mindenkinek, hűsöljetek valami klassz helyen, egy cool koktéllal, ha tehetitek.

2 megjegyzés:

  1. Nem tudom mennyire vagy spirituális alkat de egyre jobbjobban kezdek róla meggyőződni ,hogy valami felsőbb kötelék van köztünk 😄
    Engem is szekáltak az osztálytársaim egész általánosban. Utáltam őket hosszú évekig.
    Idén lenne a 10éves osztály találkozónk de nincs SEMMI amiért akár a környékére is mennék 😂
    Foglalkozom önfejlesztéssel és ez ugye azzal jár,hogy jó mélyre ássunk magunkban. Rengeteg harag éa gyűlölet van bennem a múltamból mások felé. Némelyiket könnyebb,némelyiket nehezebb, de meg kell bocsájtani.
    Nem,sosem leszek egyikkel sem jóban. Legkevésbé sem. Soha. Kizárt. De a saját lelkünknek segítünk azzal ha azt mondjuk, megbocsájtok , éld boldogan az életed , Nélkülem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, feltűnően sok a közös bennünk :)
      És amúgy teljesen igazad van, lehet nekem is bele kéne kezdenem némi önfejlesztésbe, mert még mindig ott tartok, hogy rühellem az általános sulis és a középiskolás volt osztálytársak egy részét. És még mindig nem tudok megbocsátani nekik. Egyszerűen nem megy. Talán egyszer ez is sikerülni fog.

      Törlés