2019. június 7., péntek

A hét, amikor fejen szúrnám magam egy villával

A betegségem a héten eszkalálódott, döglődtem hát, meg most is azt csinálom. Bár, mintha egy kicsivel jobb lenne a tegnapihoz képest. Eleve öt napig (!!) fájt egyfolytában a fejem, plusz szédülés, nátha, torokfájás, hányinger (amire nem segít rá, hogy valami barom a házban nem ismeri a szemeteszsák fogalmát és csak úgy lazán lábasból önti bele a kaját a kukába, lehet elképzelni mi van itt pár nap múlva...a földszint újabb hátránya, mikor kimegyek majdnem kidobom a taccsot). Szerintem én vagyok az egyetlen ember, aki képes nyáron megfázni ennyire.
Olyan lassú volt ez a hét, hogy azt hittem, sosem ér véget.

Hajnalban, négytől a villámlásokat hallgattam és azt tippelgettem magamban, hányszor ázok szarrá ma.
Ja, voltam a héten orvosnál, mert már régen jártam ott és azt írta a papíromra, hogy érzelmileg labilis vagyok, pedig igyekeztem jó kedvűnek tűnni.
És apámmal is próbáltam jó fej lenni, de nem jött össze. Többször felajánlottam neki, hogy főzök rá, de elutasított (persze a hugom főztjét azt szívesen fogadta), meg ha kell, rendet rakok vagy ilyesmi, de ebből sem kért, a hugi persze jött, látott és győzött, rendet rakott ahogy kell, és gondolom így megint kiestem a kosárból, vagy hogy mondják, bár azt hiszem, benne sem voltam soha igazán :/
R.-t is nyomasztottam, szerintem ki van tőlem, azt mondta, hogy reménytelen vagyok. Hát ja..ez van.

Ráadásul egy álló nap az Old town road c. dal ment a fejemben, holott nem is szeretem ezt a fajta zenét.
Valami jó színű, rövidebb hajat szeretnék (láttam klassz színes hajszínezőket, de nem mertem megvenni) és jobban lenni.

Most hogy jön a hosszú hétvége-amit magányosan töltök, mert pasim végig dolgozik-majd igyekszem tovább gyógyulni.
Jön az új fejezet a sztoriból is, vagyis még átnézem, aztán felrakom.
Igen, ezt szeretném.

Meg egy pohár rosé bort, ha lehet.
Jackass zenéje... nosztalgiaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!




2 megjegyzés:

  1. Szia!
    A napokban rákerestem a régi Blogomra, majd ma azon gondolkoztam, hogy vajon Te írkálsz-e még.. És örömmel látom, hogy van egy csomó friss posztod azóta. Amit egy örökké valóság lesz behozni😂
    Most gyorsan elolvastam ezt és basszus, mintha semmi sem változott volna, most is egy rugóra jár az agyunk. Nekem hosszú sötétbarna hajam van és egy ideje azon agyalok, hogy levágatom vállig érőre és befestetem vörösesre 😁 Mert nagyon meguntam, hogy mindig(kivétel nélkül) összefogva hordom a hajam.

    Ui1: Ne stresszel annyit, árt a szépségednek❤️

    Ui2: Meg válaszolom a szerintem azonnal felmerült kérdésed, igen visszatérek a blogoláshoz, viszont másképp. Ugyanezt a blogot folytatom viszont sokkal összeszedettebben. Szuper lesz!
    Várlak szeretettel Továbbra is Nálam💕

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen, de örülök neked!!!!A visszatérésednek meg különösen, én szoktam feléd nézelődni, de már őszintén megvallom, letettem arról, hogy lesz frissítés a blogodon.
      Én még mindig itt vagyok, 2012 óta töretlenül, hála a grafomániámnak *-*
      A hajadhoz sok sikert, az enyém undorítóan ronda, össze-vissza nőtt, begöndörödött plusz 3 színű festék van rajta. Múltkor egy ismerős megjegyezte, hogy milyen klassz, mintha ombre lenne, pedig csak le van nőve XD
      Szóval én is változtatni akarok.
      Nagyon várom már az új bejegyzést, hiszen régóta nem tudok rólad semmit, legutoljára Pesten laktál és egy Patrik nevű fiúval jártatok együtt. Kíváncsi vagyok, azóta mik történtek veled, szóval megyek is a blogodra, remélem hamarosan mindenre fény derül, nagyon várom!!!!

      Törlés