2019. március 22., péntek

Mintha nem történt volna semmi...

Hát valami borzalmasan szar hét volt ez is, mit szépítsek. Majd minden napra jutott valami faszság, ami a nyakamba zúdult. Oké, kivéve ma, mert egy öreg papi megköszönte, hogy lesegítettem a buszról.
Vettem a leárazáson egy cipőt (yee csóróság örökké), egy teljesen egyszerű fekete cipőt, de minden szembe jövő azt lesi, fogalmam sincs, miért, mert semmi feltűnő nincs rajta. A végén már azt mondtam magamban, hogy a következőt, aki így végigmér, ezzel a cipővel fogom felrúgni.
Tegnap összefutottam a boltban A.-val. Menni kellett neki valahova, de még volt ideje, nekem is pont így dumáltunk egy jó fél órát. Puszival köszöntött és tök jól elbeszélgettünk. Mintha rendesen tartottunk volna eddig is a kapcsolatot, mintha nem lennének hónapos intermezzok közte. Neki sem könnyű, még mindig a két pasija között őrlődik, de már talán egyiket sem szereti. Szót ejtettünk Á. pasijáról is, aki rá van ragadva, meg beszéltünk még erről-arról. Sok okosságot nem tudtam neki mondani, a pasimmal nekem is hullámvölgy az életünk.
Most pl. furán viselkedik, meg egy lepattant nővel meg annak a faszijával lóg. És közben azt mondja, hogy nem bírja a fickót és hogy a nőnek-nevezzük csövesbánatnak-az előző barátját jobban csípte. De ha az ürgét nem bírja, miért van velük? Tiszta sor, hát a csövesbánat miatt *-* Bár lehet, kombinálok, ő mindenképpen ezt állítja. Jah, persze, persze...

És a héten két fanfiction-ba botlottam, ami annyira durván jó volt, hogy pár nap alatt el is olvastam mindkettőt. Igaz, olvastam, mikor csak egy perc időm volt, olvastam a konyhában a készülő kaja felett, a mosógépből való kipakoláskor, a teregetéskor. Kevés sztori kelti fel az érdeklődésemet, de ezek nagyon ott voltak.
Erről jut eszembe, hogy lassan nekem is folytatnom kellene a Still breathinget, mert a Wattpadon átlépte az 1K-s olvasottságot és kereken 100-an szavaztak rá :) Igaz, ezeknek a sztoriknak a nyomába sem ér, de engem kikapcsol és feldob az írás. Meg ott van a rövidke írásom is, amit be kellene fejeznem végre.
Folyamatban mindkettő...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése