2019. március 18., hétfő

Globálisan tré

Volt a hosszú hétvége. 
Egyrészt beteg voltam.
Másrészt a pasim gyíkoskodott, csavargott.
Harmadrészt apám is betalált egy kis baszogatásra :S
Bezzeg azt a csajt isteníti, akinek tavaly született gyereke (és akiről Teen mom II. címmel bejegyzést is írtam anno) és iszik, mint a kefekötő, nagyjából végigitta a terhességét (amihez innen is gratulálok). Szerencsére, a baba egészséges, de a nőci azóta sem változott, heti többször ordenáré módon berúg, a gyerekkel olyankor az anyja foglalkozik. Ja, a pasija is szintén vedel és általában munkája sincs. Szép...De apám odáig van a csajszitól, meg vissza, a csaj szintúgy, meg szerintem apakomplexusos is, mivel úgy tudom az ő faterja a sitten ül. Apámnak amúgy is kell valaki mindig, akitől el van ájulva. És az valljuk be, nem én vagyok (soha nem is voltam). Eddig az a görény nő volt a favorit, aki rá volt tekeredve apámra és aki részegen anyámnak a fb-jére írkált mindenféle hülyeséget (meg az enyémre is, amíg nem lett tiltva a búsba).
Most meg a tini mami van soron...Tudnám miért, nem egy jellem bajnok...
Az egyedüli jó, a tegnap délelőtt volt, mert akkorra nagyjából már éreztem úgy magam, hogy vállalható legyen. Meg azért is, mert az idő kellemes tavasziasra váltott és kicsit sétáltunk a pasimmal. Csak itt a környéken, de a semminél, a négy fal között való, idegörlő rohadásnál ez is jobb volt.
A többi momentum sajnos szomorú, felejthető és idegesítő volt, így mehet a levesbe *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése