2019. január 18., péntek

Kisördög, meg minden más

Tetű lassú egy hét volt ez, nem tudom miért, de nehezen akart eltelni.
A pasim ráadásul pont abban a faluban dolgozott, ahol az a  mocsok nő (nő???haha, na jó,ribi) él az élettársával. Bár erről pasim nem tud, csak én. Lehet, ez így jobb is.
Ettem is kicsit a kefét, hogy mi lesz, ha összefut vele, mivel 3-4 utcányira volt kb. a ház a retek lakhelyétől.
Aztán rájöttem, hiába pörgök ezen, ha összetalálkoznak sem, fogja velem közölni.
Amúgy meg egész héten, de főként tegnap olyan gyökér volt, ki is akasztott rendesen. Kötekedett, meg sértő dolgokat mondott. Persze ment a személyeskedés oda-vissza, érdekes, hogy amint ezt a nyomorék nőt említettem, rögtön még feljebb kapta a vizet. Ennél jobban már csak az überelhetetlen execskéjére ugrik, a mindenki felett álló szent nőére, aki amellett, hogy a pénzét is elszedte, majd megcsalta egy haverjával, még ki is hajította a közös albérletből. És akitől agyfaszt kapok, láttam már fb-n, most egy sokkal fiatalabb fickóval fut, Miss Tökéleteske... 
Sokszor úgy is érzem, hogy soha nem fog úgy szeretni, ahogy azt a némbert. Sőt, néha meg merem kockáztatni, hogy még szeretni sem szeret. Az ember nem bántja folyton azt, aki fontos neki. Szerintem.
Éjszaka meg baromi fejfájásom volt, ilyen féloldalas, a szemem, fülem, fogam, majd szétment, plusz szédültem és muszáj volt gyógyszert bevenni. Most már jobb, de a fogam még mindig fájdogál. Remélem, abba hagyja, amihez most végképp nincs kedvem és türelmem, a fogfájás :S



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése