2018. szeptember 24., hétfő

Az arcunkba lépett az ősz, amúgy meg unalom ezerrel

Elég frankón bele lépett, 45-ös bakanccsal. Rohadt hideg lett pár nap alatt.
A hétvége amúgy dögunalmas volt, bár pasim két napig egész jól viselkedett, de vasárnap széttrollkodta az egészet, hiába na, mesterien ért hozzá, hogy elcsesszen dolgokat. Aztán csodálkozik, hogy nem vagyok mindig kedves. Hát hogy a viharba legyek az, mikor gyökérkedik?!
A múltkor esküvőt emlegettem? Valaki verjen fejbe!!! Esküvő?! Ahh, nem mégsem...Hagyjuk is...
Mr. Népszerű is a fészbukkon vekeng valami nő miatt. Amúgy meg úgy néz ki, mint Rumcászj XD És nekem ezzel a mostanság sokaknál divatos "favágó stílussal" (kockás ing, szakáll meg tökig széttetoválva) annyira nem jön be (nem is nekem kell bejönnie ugye). Nem rossz persze, de egy csomó pasi így néz ki és ő pont attól volt egyedi, hogy nem ilyen volt. Na, meg ez a szerelmes nyervogás, annyira nem ő...Na, mindegy, ugorjunk.
Sikerült úgy-ahogy felépülni a műtétből, az első napok elég szarok voltak, de már okés minden.
Megpróbálom újra felvenni a fonalat a Still breathing sztorinál és mielőbb hozni a folytatást. Most kicsit még dekoncentrált vagyok, de összeszedem magam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése