2018. szeptember 4., kedd

A helyemet keresni

Szeptember eleje..bleee...Általában nehézkesen megy. Most sem volt ez másként.
Pont most néztem a Marvin szobáját-újra!csak mert annyira jó-és abban mondja Hank (Leonardo mikor még kis helyeske volt), Bessie-nek, hogy néha jó lenne eltűnni.
Hát kb.
Érzek néha én is így.
Meg azt is érzem, hogy igazából sehol sem jó nekem. Vegyük a közeli szórakozóhelyeket. A rock kocsma felejtős, a sok rossz emlék miatt évek óta nem járok be oda. A másik kettő közeli bárban is, ha megjelenek, általában beitalozás, zenegép döngetés következik, aztán másnaposság és a szégyen, meg utána mindig ég a pofám, ha a hely előtt megyek el, mert azt képzelem, hogy írtó hülye vagyok, ha részeg leszek és az ott dolgozók, meg ott piázók erre emlékeznek és jól meg is van a véleményük.
Persze én szerintem senki sem az nyomorommal foglalkozik, szóval ez paranoia. Meg amúgy is mióta érdekel engem más véleménye?! Höhhö.
Most hétvégén meg akkorát koppantam, hogy a szomszéd utcában is hallották szerintem. Amolyan nyárbúcsúztató italozás volt, pasim egy másik csávóval eszmecserélt, én meg pénzt dobáltam a zenegépbe, mikor is belépett Sz. meg a pasija!!!!!!!!
Én meg amikor megláttam, nyilván az alkoholszintemnek köszönhetően is, de azért is, mert tényleg, őszintén megörültem neki, odavágtattam és megöleltem.
Hát a fogadtatás...mintha egy jégcsappal találkoztam volna. Hűvösen mosolyogva tolt el magától, bemutatta a pasiját, váltottunk egy kb. 2 perces "hogy vagy? és te hogy vagy?" párbeszédet, majd kivonultak a kerthelyiségbe és ő végig háttal ült nekem.
És ez a csaj pár éve még azt hirdette, hogy a világon a legjobb barátnője vagyok!!!!!
Hát változnak az idők, nemde?
Szerintem sürgősen abba kéne hagynom ebbe a bárba való járkálást.
Meg úgy alapjáraton is abba kéne hagynom, hogy mindenféle faszságon emésztem magam. És valahogy meg kellene keresnem a helyet, ahol jól érzem magam.
A héten még a műtétet is intézem, szerintem meg lesz az  időpont is mostanság.
És fogom írni tovább a Still breathing sztorit, meg a másik kettőből is össze szedek már legalább egy publikálhatót. Csak legyek túl az egész tortúrán.
Ja, A. lebukott a fickója előtt!!!Mondjuk, benne volt a levegőbe, mivel már 2-3 napokat töltött a másik sráccal non-stop, nem volt életszerű, hogy a pasija ne fogjon gyanút. De állítólag összekapott A. a szeretőjével, aki bosszúból felnyomta a publikusnál. Rendes ember az ilyen *-* Így hát A. kénytelen volt bevallani és most úgy vannak, ahogy eddig. Vagyis sehogy. Van egy közös házuk, ahonnan jelenleg egyik sem akar és tud elcuccolni, marad a kényszerű együttélés. Ami, valljuk be, nem valami jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése