2018. február 10., szombat

Hétvégi töprengés erről, meg arról



Jeremy Wade Delle ma lenne 43 éves. Rest in peace…

Tegnap a pasim haveros estét tartott, én meg itthon filmezőset. És sikeresen belealudtam a Halálsoron c. filmbe, ami a világ egyik legjobb filmje. Egy pancser vagyok. Ma is ismétlik, de könyörgöm este 11-től…ah, esélytelen…

Az fb ma figyelmeztetett, hogy A. ma 5 éve küldött nekem egy barátságról szóló idézetet. Rögtön el is küldtem neki üzenetbe, mire csak egy aha és egy smiley jött vissza. Hát kösz, ez soványka. Valahogy nehezen térek napirendre, hogy a barátnőm megváltozott, egy felszínes picsa lett és nem tartja már fontosnak, a barátságunknak. Nekem miért nem megy ennyire figyelmen kívül hagyni őt?! Talán az ember évtizedek óta tartó barátságokat nem szívesen dob a szemétbe, én így érzem.
Remélem, egyszer A. is visszatalál a saját útjára, ez a kivagyiság és az ilyen beállítottságú emberekkel való állandó lógás nem az ő stílusa.

Amúgy semmi érdekes nincs velem, kicseréltük az ülőgarnitúránkat, aminek őszintén örülök, mert a fotelek már lassan szétesek, az ágy meg kényelmetlen volt. Most majd a szekrénysor következik, egyik ismerősünk segítségével.

Továbbra is rühellek itt lakni, de legalább már szépek lesznek a bútoraink.
Az is valami :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése