2017. december 30., szombat

2017 leléphet, nekem nem fog hiányozni *-*

Az elmúlt napok...huh hullámvasút. Volt itt minden. Lássuk csak:
-Karácsonyi megőrülés (káosz, fadíszítés)
-Karácsonyozás
-Kaja dömping (halászlé/húsleves/rántott hús/sült hús/majonézes kukorica/szaloncukor/mézeskalács etc.)
-Túlzott házipálinkázás (pedig utálom), ebből kifolyólag karaoke, aztán filmszakadás, ott ahol vagyok elalvás
-Másnaposság és szégyenkezés
-Még mindig kajadömping, szaloncukor lelegelése a fáról, pizzás és hagymás tejfölös Bake Rolls fogyasztás
-Sokáig alvás, mégis kómásan ébredés
-Érdekes álmok
-ID discovery csatorna nézés késő estébe nyúlóan
-A favágók c. sorozat nézése (OMG)
-Más fura műsorok bámulása
-Hízás (a mérlegem elromlott, de biztos vagyok benne)

És még hátra van a szilveszter *-*
Amire én nem tervezek semmit, de tényleg. Általában itthon dekkolunk pasimmal és kész. Mondjuk, nem is bánom.


Ígéretek? Nem tudom, van e értelme bármit is megígérni a jövőre vonatkozóan. Eddig nem nagyon tudtam betartani egyiket sem.

Álmok? Na, igen, azok vannak, de jelen pillanatban elérhetetlenek (pl. költözés most azonnal).

Csak azt tudom megígérni, hogy igyekszem 2018-ban is itt lenni, írni mindent amit fontosnak tartok, meg történeteket is persze.
Ezután a pocsék 2017-es esztendő után nagyon remélem, hogy a következő év sokkal több jót hoz magával.
Én felkészültem ezekre a pozitív változásokra. Csak jöjjenek már!!!!!!!!
BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK! <3 <3 <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése