2017. június 17., szombat

Némi jó, meg leltár a szarságokból


Uuuuuuuuuuh, de lassú a gépem, nem bírom!!!!!!Mi a szar lett vele??! Meg ilyen szar reklámokat és fos társkeris oldalakat ad be. Felrúgom.....
Az megvan, hogy a majom szomszéd felnyomott a közös képviselőnél, mert állítása szerint ,nem takarítjuk a folyosót?! Becsengetett a fószer, hogy ajánlja figyelmembe a kirakott takarítási rendet, de mondtam neki, hogy nem kell ajánlgatni, mert tudom, és fel is mostam az adott héten. Bocs, ha mindentudó szomszédkám nem meozta le. Az üres lakások helyett nem fogok takarítani, vegyenek fel takarítónőt. Basszus, a környék összes házában van külön takarító és nem a lakóknak kell a mocskot takarítani, de hát itt külön emberfaj él...A szomszédom meg szarjon sünt!!!
Bedöglött a tv-nk ismét (yass), meg a bojlerünk is brutál mód csepeg, szerelő folyamatban, de egy hete ígéri, hogy jön. És a felső szomszédoknál szerintem nem frankó a fürdőszoba, mert elkezdett a falunk penészedni, majd pasim szól a tulajnak, mert ismeri, haverja, itt albérlők laknak, azokkal nem sokra megyünk.
Ja és még mindig vannak bogaraink. Egyes helyekről eltűntek, hogy aztán más helyeken dupla mennyiségben bukkanjanak fel. Az ágyon is másznak (sleeping with bogars weh), unom.
És utálok itt lakni! De ezt már írtam.
A héten H.-val meg a kislányával Larával lógtunk a játszón, dögmeleg volt, a leányzó ette a homokot. Én is ettem a homokot anno, meg a hungarocelt is. Hát fuj...
Pont a szomszéd ablaka alatt van a  játszó, az meg hallgatózott olyan fülekkel, mint a sarki róka. Mondtam is, H.-nak hogy milyen ovis szinten van a nő, árulkodva rohan beköpni engem (a másik szomszéd, aki tényleg nem takarít, meg nincs felnyomva, ki érti ezt), erre H. mondta, hogy miért nem köptem még le :D :D Ja, hát ő az ilyen radikális módszerek híve. Amúgy azt kéne.A.-val is összefutottam tök véletlenül, olyan jó barna és a haja is gyönyörű. Az enyém meg katasztrófa, meg fehér a bőröm, mint egy vámpírnak.
De a rokonunk most jobban van, jelenleg folyékony ételt tud enni és még mentálisan is jobb állapotban van. És múltkor rám is mosolygott, na ezek a dolgok adnak némi pozitivitást. Mert hiába a nyár, ha ömlik ránk a sok szar.
Csók és egyebek :* Majd lesz új rész a Bike sztorimban hamarosan. Erről jut eszembe, hogy a Green Day 18.-án fellép Pesten, kár hogy  a legolcsóbb jegy is 10 ezer volt (és köszi a szüleimnek, akik nem engedtek el, mikor legutóbb még olcsóbban láthattam volna őket).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése