2017. január 8., vasárnap

Január:végtelen és pénztelen

Sunyi egy hónap ez, lassan telik és rohadt hideg van, de tényleg, fizikailag fáj kilépni az utcára. Ráadásként, arat pénz nélküliség, szűkebbre kell vennünk a nadrágszíjat, plusz még ugye az albérlet ügy is egyre aktuálisabb. Egyelőre semmi biztató nincs, pasim kapott néhány címet a haveroktól, de eddig semmi kézzel fogható. Oké, még van némi időnk, de ismerősök rám ijesztettek azzal, hogy ebben a gagyi városban nem nagyon van albérlet.Vagyis van, de megfizethetetlen,a legtöbben inkább apartmannak adják ki a lakásukat, több a pénz és nem is lakják le annyira. 
Időtöltésképpen az utóbbi pár napban morbid és különös sztorikat néztem, olvastam,pl. Jonbenet Ramsey ügy, vagy a Dyatlov rejtély.
Ma meg a Skylar Neese gyilkosságról szóló dokumentumfilmet néztem az ID-n. Skylar volt az a lány, akit a két legjobb barátnője ölt meg még 2012-ben. Indokként azt hozták fel, hogy már nem akartak vele barátkozni...Világos, már nem szimpi a csaj, ezért hát halálra kell szurkálni...Eh... A durva az egészben, hogy az egyik barátnő még segített a keresésben, meg átjött a szülőkhöz sírva, hogy mennyire hiányzik neki a lány (holott ő tette el láb alól). Őszintén sajnáltam a szülőket és nem igazán értettem, mi vezethet erre két lányt, meg hogy vajon mivel vívta ki szegény lány a másik kettő gyűlöletét, hogy ezt kellett vele tenni. Felfoghatatlan, ez tény...
Velem nincs semmi új, bosszankodom a kevés pénzem és az annál több súlyfeleslegem miatt, ami az ünnepek alatt kúszott fel rám, rajtam van a mamutfrász, remélem, hamarosan leadom. Mondjuk ahhoz tenni sem ártana :/
Ja,és belebotlottam egy rock koncert közvetítésbe és megállapítottam, hogy a "rock and roll" szintem megint vészesen alacsony. Hiányzik feeling, a színpad,a tömeg, a boroskóla a kezemből, hogy énekeljem a dalokat. Hiányzik a nyár...De arra még sokat kell várni :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése