2017. január 4., szerda

2017., a remények éve lesz

A szilveszter punnyadt volt, nem voltunk sehol és nem is jött fel senki, ittam egy pohár pezsgőt és ennyi, a pasim meg nézte a tv-t. Nem tombolt a buli tehát, de jó is volt így, fene sem akart másnaposan ténferegni vasárnap.
A.-val viszont kurvajó volt végre találkozni! Dumáltunk, röhögtünk, hiányzott ez már!!!
Most pedig ezerrel rá kell feküdni az új albérletre, mert észre sem vesszük és beköszönt az április, mikor is innen költözni kell. Nem mondom, hogy nem fog el a szomorúság, ha erre gondolok. Alapvetően szerettem és szeretek is itt lakni, hiányozni fog :( Pont most agyaltam ezen, mikor a karácsonyi díszeket pakoltam el, hogy ez volt az utolsó ünnep, amit ebben a lakásban töltöttünk. Remélem, hamarosan találunk egy másikat. Nincsenek nagy igényeim amúgy, csak - mivel nagyon tériszonyos vagyok- ne legyen nagyon magasan és ne legyen egy totál romhalmaz, pl. ne dőljön rám, meg ne legyen aranyárban, ja meg a tulaj ne jöjjön fel teszem azt, hetente szívni a vérünket (ez a mostani számlára utalgatósdi nekem bejön, semmi személyes kontaktus, meg vizslató tekintetek, hogy mibe lehet belekötni, attól az agyfasz kerülgetne). Asszem nagy vonalakban ennyi. Ugye, nem olyan kivitelezhetetlen????
Az írásomat pedig folytatom, már van is ötletem, de még semmi konkrét, így nem tudom, mikor kezdek bele és mikor lesz majd a neten is olvasható, de rajta leszek!!!
És ha kinézek az ablakon, bakker neki állt havazni! Oké, még mindig most ötször, mint márciusban egyszer :P
Hát, Isten hozott 2017! Kérlek, legyél jó hozzám!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése