2016. november 27., vasárnap

Szopóálarcot fel, avagy én az infantilis

Mióta rendes kávé helyett többnyire kavarósat iszom, nem igazán tudok észhez térni, mondjuk úgy reggel 9-ig. Most is tiszta kábult vagyok. Ráadásul hajnalban arra ébredtem, hogy valami állat, illetve ember állatiasan ordít az utcán. Hát remek volt. Szerencsére nem a pasim volt, mert ő még viszonylag hamar haza is talált, pedig a szülinapját ünnepelte, vagy mi. De hát ma is ment dolgozni, szóval a party hard ideje nem most jött el *-* De biztos meg lesz ez még rendesen is tartva, attól félek :/
Velem amúgy nem túlzottan sok minden történt mostanában sem. Telnek a napok, karácsonyi hangolódás a kanyarban, ajándékok, ötletek a kanyarban (pedig praktikus lenne), a koncert sem igen fog összejönni, mert pasim a fővárosban melózik a jövő héten és nem ér addigra haza. Most írjam azt, hogy meg vagyok lepve?! Nem vagyok, nyugi...
Tegnap J.-vel írogattunk hülyeségeket, néha kicsit előjön az infantilis énem. Pl. anno mikor egy jó kis programot találtam a neten, amivel delikvensek képeit be lehetett rakni és átalakítani. Higgyétek el, nagyon durván nézett ki a zakkant srác fb-s profilképet berakva az alkonyat Bella szerepében. J. meg azt írta vissza, hagyjam ezt abba, mert annyira röhög, hogy kirúgják a munkahelyéről :D :D
És még egy kérdés, mi az a szopóálarc és konkrétan mire való??????????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése