2016. november 17., csütörtök

Nem alszom, ez brilliáns, avagy ilyen az , ha egy fanfiction is felhúz :/

Bassza meg, fáj a fogam, biztos erre a hirtelen, hülye hidegre. Nem vészes, de idegesít, ki kéne verni (ezt a poént már ellőttem tudom). És rosszul is aludtam, mert minap olvastam egy fanfictiont és azon agyaltam. Elég fura, hogy egy sztori ilyen hatást vált ki belőlem, de ez úgy volt megírva és +18-al bőven megtűzdelve, hogy ezen kattogott az agyam. Alvás helyett *-* Hiába, ami jó az jó, elszabadulnak a fantáziák éééés éljen a szexuális frusztráció...
És én is elkezdtem ám írni valamit, ha már a beteg dolgoknál tartunk. Mondjuk, amit olvastam, annak a nyomába sem érhet.
Készülni kellene a pasim szülinapjára is. Ajándékkal meg lelkiekben is, mert ilyenkor két hétig tuti mindig lesz indok az ivásra ah...
Én már a hónap végi koncertet várom, már ha eljutok oda. Na, akkor én is bevágok egy forralt bort. Ami most is jól esne :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése