2016. július 23., szombat

Sírósfej, avagy a rockfeszt, amin talán ott kellene lennem és mindjárt vége a júliusnak

Hüpp-hüpp...Ma van a rockfesztivál, amin, ahogy sejteni lehetett, nem vagyok ott, ellentétben egy csomó ismerőssel, akiknek nem volt húzós a belépőjegy ára. Nekem sajnos az volt, plusz pasim is melózott, rajta kívül meg nem tudtam volna kivel menni, mivel a barátnők egy része babázik, babát vár, vagy csak nem az ilyesfajta műfaj rajongója.
A fb szerint Mr. Népszerű is ott van valahol, szóval ilyen szempontból jobb, hogy kihagytam. Amúgy meg szar, mert biztos nem lett volna rossz, de majd máskor...Az se most lesz.
A héten összefutottam H.-val, már neki is csak kb. 2-3 hete van a baba érkezéséig. Hihetetlen, hogy nem rég még ott parázott, hogy esetleg terhes lett, aztán nem is akarta megtartani, de szerencsére meggondolta magát és nemsokára meg is érkezik a pici. Aki több eléggé hajmeresztő név ötlet után a Zsófia Alexandra nevet kapja jelen állás szerint (persze ez még H.-nál változhat, mert nemrég még valami extravagáns Zara-Lara-Kira passz, nem tudom mi volt a végleges). Nem rossz név, de remélem nem fogják Zsófikázni *-*
J.-vel is beszéltem úgy két percet, a babázás mellett ennyit tudott beáldozni, de fb-n azért pár naponta írogatunk, ő is sajnálja a rockfesztet, mert az egyik kedvenc bandája lép fel :S
Velem nincs semmi különös, apám jó fej, mert minden reggel meglep egy friss péksütivel, szerintem híztam is tőle, de majd lemegy. Remélem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése