2016. július 18., hétfő

Kínlódok

Elég nagy terjedelemben XD
Ezért hát és mert régen volt ilyen, megint jön a kérdés-felelet, de most nem százat, csak hatvanat (örvendjetek!!!).
Tudom, írhatnám a novellát, de annyi időm meg nincs és az ihlet is elkerül egy ideje. De befejezem, az tuti. Csak nem tudom mikor.
Szóvalakkor....60 kérdés-60 válasz.
Unalom ezerrel.


1.    Hol fogtad utoljára valakinek a kezét?
Pasimnak fogtam a kezét, mikor mentünk a koncertre
2.    Ha megélnél egy háborút, szerinted túlélnéd?
Valószínűleg nem.
3.    Bealszol a tévé előtt?
Nem szokásom.
4.    Ittál már tejet közvetlenül a dobozból?
Nem, mert nem szeretem a tejet, max. vaníliásan, vagy kakaónak, karamellának, de azt is bögréből.
5.    Nyertél már valaha betűző versenyt?
Nem, részt sem vettem ilyesmiken.
6.    Mi volt a legnagyobb vitád valamilyen baráttal?
Volt egy pár, régen még suliban, pl. mikor A. nem közölte velem, hogy van pasija, meg hogy kicsoda, de az összes többi barátnővel megosztotta ezt és mikor kiderült ez és szóvá tettem, hogy rosszul esik, volt némi szóváltásunk. Meg egy másik csajjal Á.-val is vitáztunk már, igaz a neten keresztül, de leosztottam, meg ő is engem.
7.    Gyorsan gépelsz?
Igen, van papírom gépírásból.
8.    Félsz a sötétben?
Néha igen.
9.    Most van valaki, aki tetszik?
Pasim.
10.  Miért ért véget a legutóbbi kapcsolatod?
Azért mert az exemnek gyógyszer és alkohol gondjai voltak, meg az anyja szétszedett minket és a drága a hátam mögött beújított egy másik csajt és egyik délutánra elpakolt a közös albérletünkből.
11.  Szerencseszámod?
2, 5, 8.
12.  Nyertél már lottón?
Maximum kettes találatom volt.
13.  Most iszol valamit?
Perpillanat nem, de egy boros kóla vagy gyümölcsös sör jól esne:D
14.  Okosnak tartod magad?
Dehogy.
15.  Ettél valaha bogarat?
Nem.
16.  Most van valaki, aki hiányzik?
Éppen nem.
17.  Mit kérsz karácsonyra?
Jó messze van még a karácsony, szóval nem tudom.
18.  Ismered a muffinembert?
Nem, de eddig is megvoltam nélküle.
19.  Beszélsz álmodban?
Előfordult már.
20.  Emlékszel az első csókodra?
Igen, egy buszmegben volt, egy szerdai napon, iskola után, egy sráccal, aki nem is annyira jött be.
21.  Reptettél valaha sárkányt?
Nem.
22.  Mikor mentél legutóbb úszni és hova?
Nem tudok úszni.
23.  Sikeresnek tartod magad?
Hát nem nagyon, sok-sok álmom van, ami szerintem sosem fog megvalósulni, mert én vagyok túl kevés hozzá, vagy mert a körülmények nem ideálisak.
24.  Kábé hány ember száma van a mobilodban?
80.
25.  Szerettél volna valaha kapni egy lovat?
Nem, ilyen álmom nem volt.
26.  Mik a terveid holnapra?
Ööhh…passz.
27.  Mit csináltál múlt hétvégén?
Unatkoztam.
28.  Most hiányzik a suli?
Nem járok már suliba, de amúgy sem hiányzott soha.
29.  Mikor mondta neked valaki utoljára, hogy szeret?
Pasim egy órája kb. a telefonban és reggel anyum.
30.  Szeretsz szingli lenni?
Évek óta kapcsolatban vagyok, de mikor szingli voltam sem élveztem, szarul éreztem magam, nem találtam a helyem.
31.  Szereted a lakásod?
Nem a lakásom, csak albérlet, de alapvetően szeretem.
32.  Ki a hősöd?
Nincs ilyen, legfeljebb példakép, pl. szüleim.
33.  Lógtál valaha a suliból?
Naná, kaptam is érte osztályfőnökit, igazgatóit, mikor mit.
34.  Most mit fogsz csinálni (miután kitöltötted a tesztet)?
Mosogatok.
35.  Ha összezárva kéne eltöltened 24 órát egy emberrel, legszívesebben kit választanál?
Anyum, pasim, vagy valamelyik barátnőm.
36.  Mi a kedvenc ételed?
Pizza, milánói, túrós tészta, rántott sajt tartárral, hortobágyi húsos palacsinta, sütik, torták minden mennységben.
37.  Ettél valaha kutyakaját?
Uhhh…nem…
38.  Őszinte ember vagy?
Nem mindig sajnos.
39.  Mi az a három dolog, ami mindig nálad van?
Mobil, lakáskulcs, pénztárca iratokkal.
40.  Van valamilyen sebhelyed?
Igen, ahol eltört a kezem és műtötték ott van két heg, meg az államon, de azt én nem látom, csak mondták.
41.  Szereted az akciót, a pörgést?
Nem annyira, persze vannak napok mikor imádnám.
42.  Mi szeretnél lenni ha nagy leszel?
Már nagy vagyok, de még konkrétan nem tudom.
43.  Mi a legnagyobb titkod?
Ez a blog pl. elég titok.
44.  Milyen gyakran telefonálsz?
Naponta 4-5 hívásom tuti van.
45.  Hiszel a szerelemben?
Igen, azt hiszem.
46.  Van valami, amit szeretnél, de nem kaphatsz meg?
Persze, sok pénz, saját lakás, jogsi, kocsi ezek egyelőre, vagy talán örökre jegelve, meg Mr. Népszerű, de ő is felejtős.
47.  Mi az a négy dolog, amit elsőként veszel szemügyre egy pasin/nőn?
Szemek, mosoly, kezek, ruhák.
48.  Mikor sírtál utoljára?
Pár hete, mikor barátnőm bunkó pasija megbántott.
49.  Kit öleltél meg utoljára?
Pasimat.
50.  Jól kijössz a családoddal?
Általában kijövünk, fogjuk rá.
51.  Hol van a mobilod?
Azt hiszem, a konyhában van perpill. az asztalon.
52.  Mit ettél utoljára?
Jóreggelt kekszet, meg egy kocka csokit
53.  Mi a kedvenc színed?
Zöld, bordó, fekete.
54.  Milyen filmet láttál utoljára moziban?
Hú, hát az még az ősidőkben volt, nem szeretek moziba járni, de azt hiszem a Nyolc mérföldet néztük meg J. barátnőmmel és az akkori pasijával.
55.  Most milyen dalt hallgatsz?
Éppen semmit.
56.  Most mire vágysz?
Hogy eljuthassak a hétvégi rock koncertre, de mivel ütős a beugró, szerintem nem jön össze.
57.  Melyik a kedvenc kocsid?
Limuzin, de jó lenne utazni egy olyanban. Meg Audi A8, Ford Ka, Renault Twingo.
58.  Most nézel valamit a tévében?
Nem, be van kapcsolva, de nem nézem.
59.  Kivel beszéltél utoljára mobilon?
Nagymamámmal.
60.  Mi a véleményed magadról?
Hogy marha kicsi az önértékelésem és ez kihat mindenre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése