2016. július 27., szerda

Drunk and lonely

Valami hiányzott vasárnap délután, meg pocsék kedvem is voltm talán túl sokat néztem a faszbukk dicsekedős nyaralós, fesztiválozós fotóit és besokalltam. 
Szóval miután pasim hazajött, rávettem, hogy menjünk el fagyizni.
Na, fagyizás az nem lett, csak közepes mértékű berúgás...
Tudom...szánalmas. Tényleg az.
Főleg vasárnap a késő délutáni órákban. Hozzátéve azt, hogy hőség volt, ami piázás szempontjából nagyon nem okés. Ja, meg hogy nem bírom már az italt. Nem ittam sokat, de az is megártott.
És nagyon utálok hányni.
Főleg vasárnap késő délután.
És este...
És utálok másnaposan ébredni.
Főleg hétfőn...
És utálom a pálinkát is. Leginkább azt, amitől még másnap délelőtt is émelyeg az ember lánya.
Írhatnám, hogy tanultam az esetből, de nyilván nem ez lesz az utolsó ilyen alkalom. Az vigasztal, hogy ritkán fordul elő.
Mondjuk, ettől függetlenül gáz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése