2015. december 31., csütörtök

Új év és új remények

Sosem voltam az a bazi nagy karácsonyozós, mindig igyekeztem túl élni az ünnepeket. Bátran állítom, hogy volt alapja ezen érzéseknek. Az idei karácsony szerintem messze a legrosszabb volt mind közül.

Pedig alapból nem indult rosszul, de a közös családi vacsorán kitört a balhé és egy nagy ordítozás alakult ki anyám meg tesóm, illetve tesóm pasija között. Én meg magamban megfogadtam, hogy jövőre udvariasan, de elutasítom a karácsonyi vacsorameghívást, kell ez a francnak...

És a tetejében a pasim is nagyjából végig piálta az egészet, szóval neki tök mindegy volt hogy mi az ábra.

Örülök, hogy már vége és egy évig nem kell karácsonyozni.

Beszéltem H.-val is és talán sikerül meggyőzni, hogy tartsa meg a babáját (yeaaaaaaaah), ennek viszont nagyon örülök :)

És akkor jöjjön az új év.

Fogadalom nincs, úgy sem tartom be. Szeretnék jobb ember lenni, de nem megy. Sajnálom.
Nem megyünk sehova, itthon unjuk szét magunkat, mint tavaly. Ha szerencsém van, annyira pocsék lesz a tv műsor, hogy 11-kor elalszunk és majd csak az újévi köszöntésekre kelünk fel éjfélkor.

Na de, cinizmust félre.

Minden olvasónak, kommentelőnek, vagy akárkinek, aki idetéved olykor, nagyon boldog új évet kívánok!!!

Jövőre találkozunk. Én itt leszek a hülyeségeimmel. Remélem ti is :)



1 megjegyzés:

  1. Néhány embernek én is küldöm Grumpy üzenetét...
    Neked viszont Nagyon Boldog Új Évet Kívánok!!! :) <3

    VálaszTörlés