2015. december 18., péntek

Xmas sarcasm

Karácsonyi hangulat...hát...nem mondanám...
A városban mindenki türelmetlenkedik, lökdösődik, az árak az egekben. 


Az egyik boltban egy nő bicskanyitogatóan üvöltött az egyik eladóval, aki mert neki szólni, hogy ugyan ne lopjon már. Én csodálkoztam az ela
dón, a helyében én tuti kihajítottam volna már a nőt, vagy elküldöm a jó bús picsába.

A másik boltban az eladó, meg azt figyelte lopok e, csak mert két másodpercnél tovább nézelődtem *-* 

Karácsonyi hangulat na persze, sehol sincs, bennem sem. A héten gyorsba megvettem mindent és örülök, hogy túl vagyok rajta. Amúgy sem poén az élet így egyik oldalon lyukas foggal, ja és karácsony előtt még egy jó kis gyökérkezelés is vár rám. Hát hurrá na...erre vágyom rég...Míg más betegre zabálja magát, én csak nyammogok és szikrákat látok, ha véletlenül ráharapok a lyukas fogamra. 


A matricás srác meg előkerült és hiába írtam neki hogy mi van a fogammal, töretlenül küldi a karácsonyi sütirecepteket, ajh már...


Reggel meg egy dögös kocsiban elhajtott előttem a zakkant srác, észre is vett és kéjesen vigyorgott, szerencsére nem tudott megállni, én meg elsiettem.


A szupermarketben olyan feszültség volt, hogy szinte vágni lehetett, az összes biztonsági őr azt figyelte ki lop és mit, hát persze hisz ünnep közeledik. A pénztárnál meg egy öreg papa majdnem letaknyolta a pénztáros csajt,mikor köhögött, látni kellett volna a csaj fejét :P
Nincs itt semmi ünnepi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése