2015. november 8., vasárnap

Ürességbe zárva

A hétre is a nagy nihil volt a jellemző. Mindenki felszívódott, A. is, H. is és Sz. is. Így jártam.
Vagyis a matricás srác szokott írogatni. Néha egész szépeket és fura, hogy érdeklődik utánam. Nem nyomul, nem küldi el a farkát emailben,meg semmi ilyesmi, csak megkérdezi hogy vagyok és szép napot kíván. Nem mondom,hogy nem esik jól. Kell egy kis figyelmesség ebben a kihűlt világban.  Amúgy nem akarok senkitől semmit és szerintem ez a fickó sem tőlem, egyszerűen csak rám ír, én meg vissza írok, ismerősök vagyunk, ennyi.

Az egészségem megint szarakodik, jelenleg a gyomrom fáj már hajnal óta, meg olyan rosszakat álmodtam.
Írnom kéne a novellámat, de az sem megy :(

Szóval tényleg nincs semmi jó. Ezért inkább berakok egy kis zenét (az alábbi Mr.Népszerű egyik kedvence, na már megint témánál vagyunk, pedig neeeeem...).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése