2015. november 28., szombat

Rémálom meg hideg, avagy ugrálj az ágyon wehehe

Köszönöm szépen Juditnak a kommentet,<3 <3 A blogján majd én is megírom a magamét :)
Örülök, hogy írt.

Annak már kevésbé, hogy egész éjjel azzal a csajjal álmodtam, akivel a pasimnak a hátam mögött egy rövid viszonya volt. Az álomban meg még jóban is voltunk.
Uhhh....brr...bloaaaahh...
Ez az ami sosem következik be. Hülye picsa. Örülök, ha nem látom, bár mivel erre lakik néha előfordul, de tudom kezelni, lenéző pillantásokkal illetem, mikor elmegy mellettem :/

És egy kis melegség ebben a hideg időben. Erre konkrétan reggel bevadultam és mint egy idióta ugráltam az ágyon. No komment hülye vagyok, de nagyon. És szeretem a feldolgozásokat Az ugrálás meg külön jól esett :P


És lassan elkészül a novellám is, tudom....kurvára nem siettem el...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése