2015. október 26., hétfő

Kalóriák és filmek

A hosszú hétvége unalmas volt, pasim két napig dolgozott, csak tegnap nem, de nagyon sok értelmeset akkor sem csináltam. Édesség és pizza hétvége volt, annyian mondták, hogy lefogytam, hogy a végén el is hiszem és merek ilyen kajákat enni :P :P
Na jó, inkább írok a filmekről, amiket néztem.


Elkezdtem a Tüskevár 2012-es újrafeldolgozását nézni, nem is tudtam, hogy van ilyen. Végülis nem volt rossz, bár teljesen végig nem néztem, mert el kellett mennem itthonról. Egyszer nézhető szerintem, bár az eredeti hangulatát nem lehet visszahozni, azok a karakterek, abban az időben voltak időszerűek, mostanra már kihaltak az ilyen rendes fiúk. Sok mai srác biztos nem menne vidékre nyaralni, meg horgászgatni stb. Vagy ha mennének is, tuti hogy ott lógnának a telefon és a tablet előtt :( Tisztelet a kivételnek...

A másik film, amit megemlítenék, na itt semmi nyár meg horgászat nincs. Nem egy lájtos mozi. Sőt...még 2007-ben láttam és akkor durván lesokkolt, annyira döbbenetes volt (lehet, hogy már írtam róla itt is). Most belefutottam és nem álltam meg, hogy megnézzem.
A címe: Felhő a Gangesz felett, magyar alkotás és egy kábítószeres fickóról szól, aki le akar állni (nem először) a szerrel, belebotlik egy nőbe, aki éppen otthagyta a férjét és a gyerekét, szóval romokban az élete. Ráveszi, hogy menjen fel a lakására és segítsen neki a leszokásban.
Simán ráraknám a +18-as karikát, de legalább a +16-osat ugyanakkor meg szerintem le kellene vetíteni a sulikban drogprevencióként, mert annyira realisztikusan ábrázolja a heroin okozta megvonási tüneteket, a szenvedést, hogy talán kevesebb delikvens nyúlna a szerekhez.
Ritka jó magyar film, a színészek zseniálisak mind. A főszereplő srác, amúgy alapból szerethető lenne, csak hát a kábítószer azzá tette, ami. A csaj meg annyira segítene rajta, de magán sem igazán tud.
Mivel nekem is volt szenvedélybeteg barátom (nem ennyire keményen, de ő is tolta a piát, gyógyszert, elvonók,rosszullétek stb.)sok mozzanat, szituáció ismerős volt sajnos. Pár dolgot én is átéltem ezek közül :(

Ajánlom mindenkinek, a youtube-n (áldassék a neve) fent  van teljes terjedelemben:
www.youtube.com/watch?v=SdTwbrD3i4w
www.youtube
.com/watch?v=ld3kXtSJ_Jg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése