2015. október 21., szerda

Randi a hidegben


Nem tűntem el, megvagyok stb. De egyrészt nem jár erre senki, hogy olvassa, másrészt nincs miről írnom. Olyan egyhangú, igazi őszies időszakom van. Jó, néha azért van miért kiakadni, de nagyjából elvagyok.

Reggel a pasimnak később kellett mennie dolgoznia és nekem is volt még némi időm, így felhívtam és megkérdeztem, nem kávézunk e egyet a hypermarket előtt. Jó nem valami gigaromantikus, de erre futotta :P
Igent mondott, így összefutottunk és kávéztunk. Na meg fagyoskodtunk. Marha hideg lett ám. De azért jó volt :)



Húsz másodpercig ?!!! Én egy másodperc után majdnem megfulladtam a kávémba :D
Amúgy édes kiscica.

1 megjegyzés:

  1. A semmi hír, jó hír ;)

    És én szeretem olvasni az írásaid, szóval mindig itt vagyok, csak nem mindig mutatkozom :3 ;) :)

    VálaszTörlés