2015. június 21., vasárnap

Kis esti őszinteségi roham Missneurotics-tól

A pasim sikeresen kiütötte magát és most alszik és nekem is azt kéne, mert holnap korán kelek, de nem vagyok még álmos. Tehát pasim kedvessége nagyjából a józanságával együtt elveszett. Így jártam na...Van ami sosem változik, akármennyire is szeretnénk ugye...

A hétvégén amúgy az összejövetelen (ami tök jól sikerült, a kajáim mindenkinek ízlettek) J. azt mondta, hogy látta az exét a faszbukkon, aki családot alapított, megöregedett, kopasz és kövér lett. Aztán szóba került Mr.Népszerű is és mondtam neki, hogy a legújabb fb-s képei alapján ő is elég rendesen veszti el a sörényét, mire J. azt mondta, hogy Mr. Népszerű trendin kopaszodik, ellentétben az exével, aki meg gázul.
WTF?
Hogy lehet trendin kopaszodni ?! Az milyen már ?! 


Egész hétvégén édességet zabáltam, nem törődve a fogfájásommal meg a fölös kilókkal. Ezek után le kell állnom, mert még dagadtabb leszek.

De raktam fel újat a másikba, és jövő hét elején is kaptok még részt!

Múltkor meg írtam régi barátnőmről H.-ról, aki amióta ezzel a pasijával van, eléggé lerázott magáról minden barátot (köztük engem is), de nem rég össze futottunk és tök jót dumáltunk. Mondott valamit, amivel meglepett. Mégpedig hogy augusztusban férjhez megy!!! Majdnem lehidaltam *-*
Egy másik ismerősöm meg júliusban.
Mi ez a férjhez menési láz?!

Jómagam nem vagyok túl házasságpárti. Persze vannak olykor romantikus elméleteim, miszerint milyen ruhában vonulnék végig a termen, milyen virágcsokrom lenne és naná hogy rock balladák, meg a Broken Hallelujah menne a szertartás alatt. Mindenki engem nézne, a vőlegény meg totál meg lenne hatva...
Aztán megérint a realitás, miszerint az egész csak formaság, papír. Amitől mindenki a varázslatot várja. De másnap, ha gondok vannak, bármi feszültség ami eddig megvolt, az megmarad. Ha az esküvő után felkelsz, akkor is csak ugyanaz az ember maradsz, semmivel sem több. Nincs varázslat...

S hogy honnan gondolom mindezt ?

Onnan, hogy én már átéltem (és nem lett jó vége...).

1 megjegyzés:

  1. Az én barátnőmnek is megkétrték a kezét! :o Bár én szeretnék majd megházasodni, később és meg kéne találni egy olyat akihez megéri hozzámenni.

    VálaszTörlés