2014. szeptember 8., hétfő

Rossz nap, bulizhatnék és a balszerencsés dátumok, avagy oh igeeeen, majd ahh neeeem...

Ez egy elég tré nap. Bénan indult, úgy is folytatódott. Kedvetlen a vagyok, itt tömöm a fejemet ketchupos virslivel (pedig a ketchupot annyira nem is csípem, de jobb híján ...). Amúgy az egész hétvégén csak zabáltam, lassan vissza hízom az eddig leadott 5-6 kilót és megint egy partra sodródott bálna leszek * - *

Tegnap a csak kínlódtam, este bele néztem az Alkonyat negyedik vagy hányadik részébe (cöhhh), nem nélkül néztem végig, nekem kicsit sok volt, de nézze mindenki a szándékot, én megpróbáltam. Csak nem pálya nekem ez a vámpíros, vérfarkasos, mindenki EGY csajért van oda téma. 

Szombaton olyan bulizhatnékom volt. Nem tökre lerészegedős bulizhatnékom, Csak úgy pár régi haver, egy kis pia, jó zenék, ami kell. De hiába, mert úgysem mentem sehova, a pasimmal ellentétben, Aki munka-buli-munka tengelyen mozgott, úgyhogy sokat nem is találkoztam Vele: O

Viszont sóvárgásomat egx jó kis össze röffenés iránt, meghallhatták AZ égiek, mert kaptam egy meghívást a hónap végére egy buliba. Régi barátok, pia, zene, ahogy elképzeltem. Örömöm viszont Csak addig tartott, míg nem bele néztem a naptárba és bassza meg az a jó büdös ... 

Pont azon a napon nem érek rá !!! Előtte, utána nagyjából igen, de aznap semmiképp. Na ilyen Az én szerencsém, Meg Jó hogy nem éltem bele magam. 

Mivel nem volt annyi idom.

Rá írtam EGY régi barátnőmre, de udvariasan lepattintott, néztem az fb oldalát, Már másokkal múlatja az időt. Így jártam.


Mai rinya letudva. Majd hozom a sztori 4-ik (befejező) részét valamikor.

1 megjegyzés: