2014. szeptember 12., péntek

Hideg, a hulló levelek, a divatkatasztrófák, avagy apró gondolatok a hirtelen jött őszről

Woahh, a 200-ik bejegyzés...Állat...

Köszönöm a kommentet, örültem :) Hamarosan bele kezdek a negyedik részbe.
Amúgy megvagyok-elvagyok. Csak pár napja fáj a torkom, elment a hangom kicsit, meg a fejem is sajog. A tetejébe tegnap szarrá áztam (persze miután haza értem már nem esett, olyan jellemző).


Szóval ezzel a nyomorék idővel beköszöntött az ősz. Én is előrángattam a szekrényből az ősziesebb ruháimat, ha már ilyen váratlanul elromlott az időjárás. Ahogy az embereken láttam, mást is hirtelen ért a hideg idő és sebtiben kapkodta csak magára a cuccait, a legütősebb a szürke-fehér katonai terepgatya szerűség rikító lila selyeminggel kombinálva egy fickón, aznap láttam ennek a női megfelelőjét, ami fehér selyemingből és piros melegítőnadrágból állt *-* Au...
És volt szerencsém pár nordic walkingoshoz is wehh.



A buli, ami miatt rinyáltam a múltkori bejegyzésben 70%, hogy elmarad. Legalább is pasim azt mondta, hogy beszélt a sráccal, aki szervezné az összejövetelt és tőle azt tudta meg, hogy sokan nem érnek rá aznap, vagy vissza sem jeleznek hogy jönnének, így kétséges az egész. Így már legalább nem idegesít annyira. 

1 megjegyzés: