2014. szeptember 19., péntek

Höhö....rám nézett...

Épp a buszmegben dekkoltam és lestem magam elé, mikor elszáguldott mellettem a motoros srác (lásd 05.23.-i bejegyzést) és rám nézett!!! Én meg rá. Höhöhö. Klassz volt. Aztán meg ott vigyorogtam magamban mint egy hülye.

A buszra később felszállt egy pali, aki arcra még jól is nézett ki, szép szemek, kisfiúsan kócos hajszerkezet, a ruhái kicsit szakadtak voltak, de hát gondolom dolgozott. Leült velem szemben és össze akadt a tekintetünk. Woahhh...Ez is rám nézett...Höhöhö...Jó vagyok :D

Aztán végig néztem rajta és olyat láttam...szóval a fickónak valami brutálisan hosszú és hegyesre vágott körmei voltak az ujjain. Nemá' bakker. Egyből ki is ábrándultam. A bőrgatya és a szétcsámpázott veszkócsizma mellett a hosszú köröm egy pasin az, ami számomra már nem menő, sőt...

Tegnap meg írtam egy barátnőmnek, akivel pár napja tök jól eldumáltunk, most meg olyan elutasító volt, meg ellenségeskedő, írkálta a baromságait, meg feltételezett rólam olyanokat, amiket nem tennék. Úgyhogy jobbnak láttam befejezni a beszélgetést, biztos rossz napja volt, vagy menstruált.

Most olyan klassz őszies idő van amilyet én is szeretek :) :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése