2014. június 23., hétfő

Vélemény áradat egy mondatokban a buliról, de előtte nagy köszönet a kommentelőmnek a másik blogba írt kommentért (huh de kib. hosszú cím lett ez)

Először is imádom a kommentelőmet, aki zseniális kommentet írt a másik blogomba. Feldobta a napomat *-* Nem maradok hálátlan, de erről majd később :)

A buli elmúlt, volt jó is, rossz is. Most egyelőre üresnek érzem magam, nincs mit várni, mivel idén nyáron már nagy valószínűséggel nem megyek sehova sem szórakozni. Ugye milyen pörgős életet élek? Hahh...

Összefoglalva tehát tapasztalatok, vélemények a szombatról:
- Nem öltöztem fel megfelelően, ergo éjszaka majd meg fagytam
- A szúnyogok továbbra is szeretnek engem (utolsó vérig)
- A pasim először jó fej volt, meg aranyos, később gyalázatosan berúgott...
- Minden bulin van olyan 5 perc, amikor azt kívánod, bár csak örökre tartana, most is volt
- Egy helyes mosolyú srác, majdnem bele rázta (nem rosszra gondolni) a haját a piámba
- Az Arany Ászok Mojito nem jó, pontosabban tré
- Lehet aerobic mozgással rock zenére táncolni (meglátásom szerint)
- Azok a dalok amik akkor szóltak, még mindig a fejemben vannak és néha sírni tudnék tőlük (Spongya Bob Jó kis dallam soha ne und meg szindróma. Jah, csak dúúúúúdolászom)
- Öreg és ronda nőknek is lehet fiatal és helyes pasijuk (írom ezt úgy, hogy én is öregnek és rondának látom magam *-*)
- Tisztán szeretem a bort, de nem bírom (fáj tőle a gyomrom)
- A koncerten megismert emberek nem biztos hogy majd bejelölnek a közösségi portálon (ígéretükkel ellentétben)

Nah, jó ez kicsit össze vissza írás lett, de legalább jó kedvre derültem hogy felemlegettem magamban az emlékeket. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése