2014. június 5., csütörtök

Ilyen-olyan baromságok

A full siralmas kapcsolatom kielemzésétől ma megkíméllek titeket (hurráááááá). Örültök mi ?! Én annak örülnék, ha az életem kicsit jobb útra terelődne, de nem hiszem hogy ez egy hamar be következik. Így jártam na...

De legalább már itt a nyár. Mondjuk nem tervezek nagyon semmit, legfeljebb egy-két koncert jöhet szóba, de még az sem biztos. Nyaralás idén sem lesz :( :( :( 
A koncert is csak akkor jön létre, ha a pasim is úgy gondolja. Ha nem, akkor aligha tudnék keríteni valakit akivel elmehetek. 
Fura, régen ez nem volt gond. Most meg az a srác akivel majd minden héten együtt buliztunk (még táncolni is felkért és névnapomra édességet vett), az utcán ha össze futottunk sokáig dumáltunk, épp hogy megereszt egy sziát. Vagy az a csaj, akivel úgyszint minden hétvégét együtt töltöttünk, én voltam nála, ő volt nálam, közös italozgatások, koncertek, majdnem naponta beszéltünk, vagy emaileztünk és annyit de annyit röhögtünk, csak a kifogásokat keresi, ha felhozom hogy találkozzunk.
Régen még tartoztam valahova úgy érzem, ma meg már sehova. És ez kirekesztettséget szül.Na jó, a facebook idézet is megmondta: ha nem gondolkodnék, boldog lennék :P

Anyámból meg Alkonyat rajongót csináltam. Nem állt szándékomban eskü, de éppen felhívott, hogy nincs semmi nézhető a tv-ben és én meg élből rávágtam hogy akkor nézze az Alkonyatot (pont kapcsolgattam a csatornák között és láttam hogy akkor kezdődött). Poénnak szántam, ő komolyan vette. És utána felhívott átszellemült hangon, hogy ez valami kurva jó és már alig várja a folytatást. Ohhhh....Bakker...

Tegnap meg állok a buszon és totál úgy láttam, mintha az egyik öreg mami pólóján egy vadkender motívum lett volna, éppen felháborodtam volna magamban, mikor jobban megnéztem és láttam hogy az nem vadkender, hanem valami madár *-*
AGYFASZ!!!!! 

Írtam a másik blogba, ha valakit érdekel. 

1 megjegyzés: