2014. március 3., hétfő

Tavaszi megújulás

Végre, végre itt a március!!!!
Olyan hosszú és lehangoló volt az első két hónap.
Igyekszem össze szedni magam a tavaszi megújulás jegyében. A hangulatommal kezdtem, mert az eléggé depressziós volt január-februárban, nem volt kedvem semmihez és utáltam az egészet. Próbálok többet mosolyogni és kedvesebb lenni az engem körülvevő emberekkel. A tömegközlekedést változatlanul utálom, de pl. ma reggel kedélyesen eldumálgattam egy tök kedves nővel :)

Próbálom kerülni a szomorú dolgokat, kevesebb bűnténnyel, gyilkosságokkal kapcsolatos műsor nézni. Hosszú távon ezek szörnyen le tudják húzni a hangulatot és szarul érzem magam a bőrömben. Persze nem könnyű a dolog, mert alapvetően érdekelnek ezek a dokumentum filmek, de ha kicsit rendbe akarom hozni a helyzetet itt bent , akkor ezt kell tennem, elvonni a figyelmemet róluk.

Aztán jön a külső. Bármennyire is utálom, fodrászhoz megyek és vágatok egy klassz hajat magamnak, mert a mostani elég gyász. Hamarosan be is festem.

Egy nagy hurrát a tavasznak!!!!!!! YEAAHHHHHHHHHHHHH!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése