2014. február 1., szombat

_____ mint káromkodás helyettesítő, avagy ez egy ____értelmetlen bejegyzés lesz

Akik eddig azt hitték hogy normális vagyok azoknak komoly csalódást kell okoznom. Nem vagyok komplett, pár darab még hiányzik *-*.

Az alábbiakba meg mindenki helyettesítsen be amit akar.

Az a _____ és _____ neon blog.hu napok óta nem működik, nem lehet megnyitni. Mindig egy _____ hiba üzenet van csak.
Ezért nem tudok bemenni a _____ blogomba, hogy új részt rakjak fel ide. És amilyen ____ vagyok, csak a ____ neon blogon van fent a Záróakkord összes része. Jó, van valahol egy ____ vázlat, de nem tudom  hol és az amúgy is csak vázlat.
Szóval a _____ neon blog ______ meg a _____ anyját!!! Mikor veszi  már észre hogy nem működik az a ____oldal és csinál végre valamit????

Huh, most sokkal jobban érzem magam és még csúnyákat sem írtam! Jó vagyok, vagy jó vagyok ehhhhh...

Komolyra fordítva, nem tudom mikor lesz új rész a másikba, ez a technikán múlik, de kezd idegesíteni a dolog.

Ettől eltekintve jól vagyok és végre vége van a januárnak (yehooow), a február meg csak 28 napos!

És nézzétek meg a Csikó c. filmet (ha sírni akartok mint én) vagy a Kalifornia királyait (amit ugyan nem sikerült végig néznem egyéb elfoglaltságok miatt de érdekesnek tűnt).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése